کلاهبرداری 10 میلیارد تومانی زن از شوهر سابقش

مادرشوهر دست عروس تبهکار را رو کرد

عروس جوان که حاضر به نگهداری از مادرشوهر سالمندش نبود، او را خفه کرد و با صحنه‌سازی قصد داشت جنایت را گردن سارقان ناشناس بیندازد.
کد خبر: ۷۶۱۰۹۱
قتل مادرشوهر با بالش

به گزارش جام‌جم، ظهر بیستم دی امسال زنی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان قزوین تماس گرفت و از مرگ مادر شوهر هشتاد ساله‌اش خبر داد.

کارآگاهان جنایی با اطلاع از ماجرا به محل جنایت که خانه‌ای در محله بلاغی بود، اعزام شدند. آنها در بازرسی از آنجا مشاهده کردند جسد پیرزن در یکی ازاتاق‌ها افتاده و بالشی نیز کنار وی قرار دارد. با گزارش وقوع این جنایت به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا و هماهنگی قضایی، جسد زن سالخورده به پزشکی قانونی منتقل و با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت و دستگیری قاتل آغاز شد.

همزمان با شروع تحقیقات، کارآگاهان جنایی با احضار عروس خانواده به پلیس آگاهی به تحقیق از او پرداختند که وی در اظهاراتش گفت: من برای انجام کاری بیرون از خانه بودم. هنگام ظهر که بازگشتم، دیدم مادر شوهرم کشته شده و طلاهایی که همراه داشته است، به سرقت رفته است. نمی‌دانم چه کسی دست به این جنایت زده، گمان می‌کنم عامل جنایت با انگیزه سرقت طلاهای مادر شوهرم او را کشته است.

تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه داشت تا این که ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد عروس خانواده مدتی بوده با مادر شوهرش اختلاف‌هایی داشته است. با کشف این سرنخ، کارآگاهان به عروس خانواده ظنین شده و او را با دستور قضایی دو روز پیش دستگیر کردند.

این زن جوان در بازجویی‌های مقدماتی اظهارات متناقضی را بیان کرد و مدعی شد با مادرشوهرش اختلاف‌هایی داشته، اما او را نکشته است.

تحقیقات از تنها مظنون پرونده ادامه پیدا کرد تا این که روز گذشته عروس جوان به قتل مادر شوهر سالخورده‌اش اعتراف کرد و گفت: دیگر حاضر به تحمل و نگهداری از مادر شوهر سالخورده‌ام نبودم؛ همین موضوع باعث شد که تصمیم به قتل وی بگیرم تا از این وضع رها شوم. زمانی که مقتول خوابیده بود، با بالشی که در دست داشتم سراغش رفتم و او را در خواب خفه کردم. سپس طلاهایش را دزدیدم تا صحنه‌سازی کنم فردی با انگیزه سرقت طلاهای مادرشوهرم وارد خانه‌مان شده و او را کشته است. طلاها را ابتدا در باغچه خانه دفن کردم، بعد آن را درآوردم و در سطل زباله انداختم.

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قزوین در این‌باره به جام‌جم گفت: با اعتراف عروس جوان برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از متهم برای کشف طلاهای سرقتی ادامه دارد و با پایان یافتن تحقیقات، عامل جنایت صحنه حادثه را بازسازی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها