جام جم ورزشی: سرمربی تیم امارات گفت:به عنوان سرمربی تیم امارات همراه با سایر بازیکنان همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین بازی را مقابل ایران انجام دهیم.
کد خبر: ۷۶۰۷۶۹
سرمربی امارات: فردا بهترین بازی را مقابل ایران انجام می‌دهیم

مهدی علی سرمربی تیم امارات در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران درباره دیدار فردا گفت: بازی فردا برای هر دو تیم یک بازی مهم است چرا که هم ما و هم ایران انگیزه سرگروه شدن در گروه خودمان را داریم. در بازی فردا قصد داریم توانایی و کیفیت خودمان را نشان دهیم اما نباید فراموش کرد که تیم ایران تیم اول رنکینگ آسیاست و قطعا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی در مورد سابقه و پیشینه دیدارهای امارات و ایران اظهار داشت: من کاری به پیشینه بازی این دو تیم با هم ندارم چون هم ایران نسبت به جام جهانی 2014 تغییر کرده و امارات هم تغییراتی داشته است. تیم ایران 3 بار قهرمان آسیا شده، اما ما در بازی فردا به این فکر می‌کنیم که بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم و در شرایط فعلی فقط به بازی فردا فکر می‌کنیم هر چند که آینده را نمی‌شود پیش‌بینی کرد اما ما همه تمرکزمان را روی بازی فردا گذاشته‌ایم و می‌خواهیم بهترین نتیجه را به دست آوریم چون هر دو تیم می دانیم که برای صدرنشینی این بازی تا چه حد حساس است.

مهدی علی درباره اینکه می‌خواهید طوری نتیجه بگیرید که به دیدار ژاپن نروید، افزود: این خیلی مهم است که بدانیم حریف بعدی ما چه تیمی است اما ما قبل از هر چیز به صعود مقتدرانه از گروه‌مان می‌اندیشیم. هر چند که نسبت به بازی‌های قبلی فردا یک تغییر در تیم خودمان خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی امارات درباره تغییر زمین تمرین این دو تیم خاطرنشان کرد: به هر حال شرایطی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین می‌کند و ما طبق قوانین آنها باید کار کنیم هر چند که در فوتبال همیشه تغییرات وجود دارد و ما هم مشکلی برای تطبیق دادن خودمان نداریم و با هر زمینی خودمان را وفق می‌دهیم.

وی درباره شناختش از تیم ایران افزود: شناخت خوبی از تیم ایران دارم و برای بازی فردا تاکتیک خاصی در نظر می‌گیریم و به همین دلیل شاید از نظر تاکتیکی مقابل تیم ایران تغییراتی دهبم.

مهدی‌علی در خصوص اقبال هواداران اماراتی به فوتبال گفت: از این موضوع خوشحال می‌شویم و خوشحالم که اماراتی‌ها به تیم ملی فوتبالشان علاقمند شدند و این برایم خوشحال‌کننده است و امیدوارم فردا مقابل ایران باز هم خوشحالی هوادارانمان را بببنیم و من از این موضوع لذت می‌برم.

وی ادامه داد: خوشحال می‌شویم فردا تماشاگران را در استادیوم ببینیم و آنها هم حتما راضی از استادیوم بیرون می‌روند چون یک بازی هیجان‌انگیز خواهد بود و ما می‌خواهیم توانایی‌مان را مقابل ایران نشان دهیم.

سرمربی تیم امارات در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنی از این تیم توانایی بازی کردن در اروپا را دارد یا نه، افزود: بله تعدادی از بازیکنان توانایی لژیونر شدن و حضور در اروپا را دارند.

مهدی علی درباره اینکه با توجه به قطعی بودن صعود ایران و امارات به مرحله بعد آیا دو تیم با یکدیگر مدارا خواهند کرد یا نه، گفت: صحبت‌های من مبنی بر مدارا کردن دو تیم نیست و قطعا به عنوان سرمربی تیم امارات می‌خواهیم بهترین عملکرد را مقابل تیم ایران داشته باشیم و همه تلاش‌مان را برای این موضوع انجام می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها