همه آنچه می‌خواهید درباره بازیگران جشنواره سی و سوم فجر بدانید

وفور بابک حمیدیان و غیبت رضا عـطاران در جشنواره امسال

حرف‌های یک کارگردان در مورد منتقدان جشنواره

دعوت از مارادونا برای حضور در جشنواره فیلم فجر

بهرام توکلی کارگردان فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» تاکید کرد برخی سینماگران تصور می‌کنند با انتقاد بیشتر می‌توانند تاثیرگذارتر باشند.
کد خبر: ۷۶۰۵۰۳
دعوت از مارادونا برای حضور در جشنواره فیلم فجر

فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی روز شنبه ساعت 10:30 با حضور عوامل این فیلم در پردیس سینمایی ملت در قالب ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام» معرفی شد.

ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام» صبح روز شنبه میزبان بهرام توکلی کارگردان، جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده، گلاب آدینه و سعید آقاخانی بازیگران «من دیه گو مارادونا هستم» بود.

در ابتدای این مراسم احسان کرمی مجری برنامه گفت: «این چهارمین روز از ویژه برنامه های «یک فیلم، یک سلام» است که هدف اصلی آن تکریم مخاطبان سینمای ایران و ارتباط بیشتر با اصحاب رسانه است.»

در ادامه بهرام توکلی کارگردان «من دیه گو مارادونا هستم» در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در جشنواره شاهد یک فیلم کمدی باشیم بیان کرد: «فیلم من در رده آثار اجتماعی قرار دارد و نمی‌توان به آن کمدی گفت. تنها درون مایه‌ای از کمدی در آن نهفته است.»

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم در پاسخ به سوال کرمی درباره اینکه آیا شما قصد دارید با حضور بازیگران معروف گیشه را در اختیار خود بگیرید عنوان کرد: «از ابتدای سال که تصمیم گرفتیم فیلم را کلید بزنیم همه جوانب را در نظر گرفتیم؛ جشنواره و حتی بین‌المللی بودن آن.»

رونمایی از دو فیلم جشنواره بین المللی فیلم فجر

توکلی با اشاره به نحوه انتخاب بازیگران خود گفت: «صادقانه می‌گویم این فیلم بسیار متنوع است و تجربه متفاوتی را برای من رقم زد چراکه سال‌ها ایده ساخت چنین فیلمی در ذهنم بود. در سینمای ایران بازیگران همیشه دسته بندی می شوند. جنس بازی آقاخانی برایم بسیار مهم بود چراکه در حرفه بازیگری تجربه بسیاری دارد.»

نوروزبیگی با ابراز امیدواری نسبت به استقبال از این فیلم در جشنواره گفت: «امیدوارم این فیلم در جشنواره با استقبال خوبی مواجه شود فکر می‌کنم فیلم یکی از بحث برانگیزترین آثار جشنواره باشد. امیدوارم مارادونا دعوت ما را برای حضور در این جشنواره را بپذیرد.»

توکلی درباره استقبال از فیلم خود در جشنواره فجر گفت: «مثل هر کار دیگری سعی کردم فیلم خوبی را به جشنواره برسانم نسخه اولیه این فیلم را یکسال و نیم گذشته نوشتم چند روز بعد از همکاری با نوروزبیگی فیلمنامه بازنویسی شد این فیلم به نظر من فضای غیرجدی دارد البته نمی‌توان به آن کمدی گفت.»

وی با بیان اینکه در شرایط سینمای ایران فیلم‌ها تحت فشار تولید می‌شوند افزود: «به خاطر آنچه که این روزها می‌شنوم متاسفم همه ما به عنوان دست‌اندرکار جشنواره برای این نهاد احترام قائل هستیم و ما اهالی سینمایی نباید به آن ضربه بزنیم.»

توکلی یادآور شد: «به نظر من در سینمای ایران موضع «انتقاد شدیدتر؛ تاثیرگذاری بیشتری» به یک تفکر تبدیل شده و ب این حرکت نادرست است. هرچیزی را به نفرت تبدیل نکنیم این اتفاقات باعث ضربه به سینمای ما می‌شود.» (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها