هیچ علاقه‌ای به سریال‌های ماهواره‌ای ندارم

علی پروین: عاشق سریال «همه چیز آنجاست» شده‌ام

علی پروین در یکی از تازه ترین گفتگوهایش با بیان اینکه هیچ علاقه ای به سریالهای ماهواره ای ندارد از این گفته که این روزها هر شب سریال «همه چیز آنجاست» را پیگیری می‌کند. پروین از این هم گفته که تب فراگیر سریال‌های ماهواره ای خانواده او را هم دربرگرفته است.
کد خبر: ۷۶۰۳۰۸
علی پروین: عاشق سریال «همه چیز آنجاست» شده‌ام

علی پروین یکی از نمادهای فوتبال ایران است. نمادی که نه فقط بواسطه خاستگاهش در پرسپولیس که بواسطه سردمداری نوعی خاص از مربیگری در فوتبال که شاید بتوان فوتبالفارسی نامیدش جایگاهی مستحکم در میان فوتبالدوستان دارد.

عاشق سریال "همه چیز آنجاست" شده ام
علی پروین در یکی از تازه ترین گفتگوهایش درباره علایق تلویزیونی اش گفته است: غیر از کانالهای ایران هیچ چیز دیگر نمی بینم اما خانواده ام سریالهای ماهواره ای را می بینند اما من فقط تلویزیون خودمان. الان عاشق سریال "همه چیز آنجاست" شده ام و هر شب قبل از 8 میرسم خانه که این سریال را ببینم. "آخرین بازی" که دختر خودم هم در آن بازی دارد را هم می بینم. سریال "سالهای ابری" پژمان جمشیدی را هم دوست دارم.

وی که در گفتگو با هیوا یوسفی و سعید عشوندی در "تماشاگران امروز" شرکت کرده ادامه داده است: در خانواده ما خیلیها هستند که سریالهای ماهواره ای را می بینند مثلا سریال "فاطماگل" در فامیل ما طرفدار زیاد دارد!

بازی دخترم در "آخرین بازی" بهتر از بازی در فیلم کیمیایی است
پروین درباره دخترش لادن که بازیگر شده اظهار داشته است: دخترم از اول به بازیگری علاقه داشت اما ما سختیگری می‌کردیم. الان هم که سریال "آخرین بازی" را روی آنتن دارد. بازی اش در این سریال از بازی در "متروپل" کیمیایی بهتر است ضمن اینکه این سریال فوتبالی هم هست.

سریال‌های ماهواره بدآموزی دارد
این بازیکن و مربی فوتبال خاطرنشان ساخته است: سریالهای ماهواره ای اغلب بدآموزی دارند. نمیدانم چه جوری ملت آنها را نگاه می‌کنند. خودم هم زورم نمی‌رسد خانواده را از دیدن آنها منع کنم. بچه ها هم که اصلا محل نمی‌گذارند. همسر خودم اگر بداند کسی دوزنه است میخواهد بزند و بکشدش ولی می‌نشیند و این سریالها را می‌برند. وقتی ازش می‌پرسم چرا میگوید داستانش قشنگ است! (خبرگزاری میزان به نقل از تماشاگران امروز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها