Dragon Dictation نرم‌افزاری است که به وسیله آن می‌توانید بدون اینکه از صفحه کلید تلفن همراه خود استفاده نمایید اقدام به تایپ متون در ایمیل یا نرم افزارهای دیگر کنید.
کد خبر: ۷۶۰۰۴۴
نرم‌افزار موبایل: بدون انگشتان خود تایپ کنید

جام جم کلیک: در این نرم‌افزار این قابلیت فراهم شده است تا شما با استفاده از میکروفن تلفن همراه شروع به خواندن متن نمایید و همزمان تایپ شدن متنی که می‌خوانید را در صفحه نمایش مشاهده کنید.

این قابلیت باعث شده است تا کاربر سرعتی قابل توجه در تایپ متون پیدا کند و 5 برابر سریع‌تر از تایپ بر روی صفحه کلید داشته باشد.

با استفاده از Dragon Dictation شما همچنین می‌توانید به‌روز رسانی شبکه‌های اجتماعی خود از جمله فیس بوک و تویتر را به طور مستقیم و تنها با صدای خود انجام دهید.

Dragon Dictation از بسیاری از زبان‌ها نیز پشتیبانی می‌کند، در همین راستا شما برای مشاهده لیست کامل زبان‌ها باید به سایت www.dragonmobileapps.com مراجعه کنید.

برخی از مطبوعات نام آشنای جهان ازجمله نیویورک تایمز در ارتباط با این نرم‌افزار می‌گوید: Dragon Dictation یک راه بسیار سریع و کار‌آمد‌تر برای نوشتن ایمیل، یادداشت‌ها، پیام‌های متنی، و به‌روز‌رسانی تویتر است.

برخی افراد در آیتونز نیز نظرات قابل توجهی داده‌اند به عنوان مثال یکی از کاربران به نام Miker55 نوشته است من چندین بار در هنگام رانندگی اقدام به نوشتن پیام برای کسی کرده‌ام اما نتوانسته‌ام و به مشکل برخورده ام اما این برنامه فوق‌العاده مشکل من را به کلی برطرف کرده است.

از مهمترین ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

نوشتن متن با استفاده از صدا جهت ارسال ایمیل، پیامک و غیره.

ثبت کردن متن تایپ شده در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس بوک و تویتر.

قابلیت ویرایش و فراهم آوردن یک لیست از کلمات پیشنهادی.

قابل ذکر است جهت استفاده از این نرم‌افزار باید اتصال تلفن همراه یا تبلت خود به اینترنت با استفاده از شبکه‌های (/WiFi 3G/EDGE) را برقرار سازید.

به گفته مسئولان این شرکت با توجه به سیاست حفظ حریم خصوصی این شرکت اطلاعات آپلود شده کاربران به طور کاملا محرمانه و با توجه به استاندارد‌های محافظتی سخت‌گیرانه ذخیره می‌شود.

این نرم‌افزار قابلیت نصب بر روی سیستم عامل iOS نسخه 4.0 به بالا را دارد.

دانلود رایگان نرم افزار Dragon Dictation برای سیستم عامل iOS

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها