رمز عبور از جمله مواردی است که هر کاربر رایانه با آن سر و کار دارد. رمز ورود به ویندوز، رمز ورود به ایمیل، رمز دسترسی به سرور و حتی گاهی نیز رمز استخراج فایل‌های فشرده دانلود شده از اینترنت یا حتی رمز برای مشاهده محتوای فایل‌های متنی، پاورپوینت و اکسل.
کد خبر: ۷۵۹۷۲۶
بازیابی همه رمزهای ذخیره شده در ویندوز

رمز عبور از جمله مواردی است که هر کاربر رایانه با آن سر و کار دارد. رمز ورود به ویندوز، رمز ورود به ایمیل، رمز دسترسی به سرور و حتی گاهی نیز رمز استخراج فایل‌های فشرده دانلود شده از اینترنت یا حتی رمز برای مشاهده محتوای فایل‌های متنی، پاورپوینت و اکسل.

امروزه در بسیاری از سرویس‌ها هنگامی که بخواهید رمزی را انتخاب کنید، از شما می‌خواهند حداقل هشت کاراکتر را برای این کار برگزینید، در ادامه ‌باید رمز شما متشکل از حروف و اعداد باشد و در مواردی نیز شما را مجبور می‌کنند، از ترکیب حروف کوچک و بزرگ استفاده کرده و حتی یکی از نشانه‌ها همچون @ را نیز در رمز خود بگنجانید. این سختگیری‌ها در ایجاد رمزهای پیچیده برای افزایش سطح امنیت کلمه عبور است، اما مشکلی که با وجود این رمزها برای بسیاری از کاربران پیش می‌آید، ناتوانی در به‌خاطر سپردن آنهاست.

در این شرایط بسیاری از کاربران تصمیم می‌گیرند از ابزارهای موجود برای ذخیره‌سازی رمزعبور در مرورگر یا برنامه‌ها کمک بگیرند و این راهکار نیز بعد از گذشت چند ماه می‌تواند مشکل دیگری را به‌وجود آورد. نیازمندی به نصب مجدد ویندوز و از دست رفتن برنامه‌های نصب شده روی ویندوز قبلی نیز به منزله از دست دادن رمزهای ذخیره شده‌ای است که هرچه تلاش می‌کنید آنها را به‌خاطر بیاورید، نمی‌توانید.

دوست دارید رمزهایی را که در مرورگر، برنامه‌های مدیریت ایمیل، مسنجرها، برنامه‌های مدیریت سرورهای اف‌.تی.‌پی و.... ذخیره کرده‌اید، بازیابی کنید؟

نرم‌افزار Password Recovery Bundle ابزاری همه‌کاره برای کار با رمزهای عبور است. این نرم‌افزار قابلیت بازنشانی (Reset)، بازیابی (Recover) و استخراج (Find) رمزعبور فایل‌ها و برنامه‌های مختلف را دارد و به شما این امکان را می‌دهد در کمتر از چند ثانیه رمزها را در اختیار بگیرید.

بازنشانی: بازنشانی رمزعبور نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز

بازیابی: بازیابی رمزعبور نرم‌افزارهای مدیریت ایمیل، رمزهای ذخیره شده در مرورگرهای اینترنتی، رمز پیام‌رسان‌های مختلف همچون تریلیان و گوگل‌تاک، رمزهای ذخیره شده در برنامه‌های مدیریت اف‌.تی.‌پی و...

استخراج: استخراج و حذف رمز عبور فایل‌های پی‌دی‌اف، فایل‌های ورد، اکسل، اکسس و پاورپوینت از مجموعه آفیس، استخراج رمز فایل‌های فشرده با فرمت‌های مختلف اعم از rar و zip، استخراج و بازنشانی سریع رمز فایل‌های دیتای نرم‌افزار اوت‌لوک (PST) علاوه بر این موارد، نرم‌افزار Password Recovery Bundle از قابلیت نمایش رمزهای پنهان پشت ستاره‌ها نیز پشتیبانی می‌کند و به شما این اطمینان را می‌دهد، تمام نیازهای مرتبط با رمز عبور را برای شما برآورده کند. این نرم‌افزار با مجوز استفاده به‌ صورت محدود به‌طور رایگان از لینک زیر قابل دانلود است:

http://www.top-password.com/password-recovery-bundle.html

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هخامنش سعیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
۰
۰
ای بابا. چرا با كرك نداشتینش؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها