فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی«فائزه عزیزخانی» که با حضور افتخاری هدیه تهرانی در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید، مراحل پایانی صداگذاری و تصحیح رنگ را سپری می‌کند.
کد خبر: ۷۵۹۶۸۳
فیلمی با حضور افتخاری هدیه تهرانی

"روز مبادا" اولین ساخته‌ی سینمایی این کارگردان است که به تازگی تدوین نهایی فیلم توسط "مصطفی خرقه پوش" به پایان رسیده و فیلمنامه‌ی آن به شکلی بوده که باید از نابازیگران استفاده شود و هدیه تهرانی حضوری افتخاری در فیلم دارد.

در خلاصه‌ی داستان فیلم آمده است: مادر هوای رفتن دارد اما اهل خانه او را باور ندارند ...

عزیز خانی دانش آموخته‌ی سینما و از شاگردان عباس کیارستمی است او از سال ۷۹ قدم به عرصه فیلمسازی گذاشته و پس از ساخت چند فیلم مستند و کوتاه به ساخت اولین فیلم سینمایی‌اش با عنوان "روز مبادا" رسیده است و در آن سعی کرده تا چیزی را که در ذهن داشته به یک اثر تصویری تبدیل کند.

شیرین آقا رضا کاشی و ولی الله عزیزخانی بازیگران فیلم هستند و هدیه تهرانی در سکانس‌های پایانی حضور افتخاری دارد.

«روز مبادا» در بخش هنر و تجربه سی سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

عوامل فیلم عبارتند از : نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، مشاور کارگردان : عباس کیارستمی، مدیر فیلمبرداری : مجید گرجیان، تدوین : مصطفی خرقه پوش ، صداگذار : پرویز آبنار، صدابردار: علی گراکوهی، مدیر تولید : عباس کلانتری،دستیار کارگردان : چاوش هنر آموز، عکاس:امید صالحی، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، تهیه‌کنندگان : نگار اسکندرفر و محمد احمدی. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها