گروهی از هکرها که خود را وابسته به خلافت اسلامی ( داعش معروف ) می‌دانند با هک کردن حساب توییتر فرمانده‌ای مرکزی ایالات‌متحده آمریکا فصلی جدید از توانمندی‌های خود را به رخ دنیا کشیده‌اند.
کد خبر: ۷۵۹۰۶۸
هکرهای منتسب به داعش حساب‌ توئیتر و یوتیوب پنتاگون را هک کرده‌اند

به گزارش جام جم کلیک: حدود چند ساعت پیش گروه هکرهای وابسته به داعش با در اختیار گرفتن حساب‌های توییتر و یوتیوب فرمانده‌ای مرکزی ایالات‌متحده آمریکا، از طریق این حساب‌ها اقدام به پخش اطلاعات درز کرده و همچنین فیلم‌های مربوط به گروه خود را کرده‌اند. البته توییتر نیز پس از مدتی این حساب‌ها را به حالت تعلیق درآورد تا از این طریق بتواند اوضاع را تحت کنترل خود درآورد.

البته سؤالی که امروز خیلی ذهن‌ها را مشغول کرده این است که آیا واقعاً دولت اسلامی عراق و شام (داعش) به این حد از توانایی رسیده یا اینکه گروهی دیگر به نام آن‌ها چنین اقدامی کرده‌اند. یکی از مقامات مسئول به خبرگزاری‌ها اعلان کرده که این موضوع با شدت در دست پیگیری است تا بتوان رد این هکرها را پیدا کنند. پس از هک کردن این حساب‌های کاربری این پیام به نمایش گذاشته شد.

ما به سیستم‌ها و شبکه‌ها و رایانه‌های شما نفوذ کرده‌ایم و همه چیز را در مورد شما میدانیم. شما کفار هیچ رحم و بخششی را نخواهید دید. به لطف الله ما امروز در هر پایگاه نظامی حضور داریم. امروز نیز درون فرماندهی مرکزی ارتش شما هستیم.

البته بنا به اظهارات مقامات پنتاگون اطلاعات درز کرده محرمانه نبوده است یا اینکه خطر خاصی را متوجه کسی نمی‌کند. از جمله اطلاعات درز کرده می‌توان به یک لیست از نام جنرال‌های بازنشسته ارتش آمریکا همراه با شماره تلفن‌های آن‌ها اشاره کرد.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها