نویسنده کتاب 11 سپتامبر :

داعش؛ ارتش مخفی آمریکا است

ائتلاف ضد داعش که با رهبر آمریکا تشکیل شده است همچنان کمک‌های خود را به این گروه تروریستی ارسال می‌کند.
کد خبر: ۷۵۸۶۴۲
ائتلاف ضد داعش یا کمک به داعش!

ائتلاف ضد داعش که برای مقابله با گسترش و جنایات گروه تکفیری تروریستی داعش در عراق شکل گرفت، از زمان آغاز به کار آن مقابله جدی با این گروه نداشته است اما کمک‌های تسلیحاتی این گروه ضد داعش همواره به تروریست‌ها رسیده است.

هواپیماهای ترابری گروه ضد داعش در چندین پرواز تدارکاتی محموله‌های کمکی خود را که شامل سلاح و غذا و دارو بوده است در مناطقی ریخته است که گروه داعش در ان مسقر هستند.

در تازه ترین کمکی‌ که آمریکایی‌ها برای داعش ارسال کرده‌اند،یک منبع امنیتی در استان دیالی عراق گفت:محموله‌های تسلیحاتی اهدایی امریکا با فرود سه فروند هواپیما در منطقه حوض سنسل در استان دیاله در اختیار تروریستهای داعش قرارگرفت .

به گزارش واحد مرکزی خبر، این منبع به خبرگزاری المعلومه گفت :« نیروهای امنیتی مستقر نزدیک حوض سنسل در استان دیالی که تحت سیطره سازمان جنایتکار داعش قرار دارد فرود سه فروند هواپیمای آمریکایی را در الحوض رصد کردند.»

وی افزود : « این هواپیماها محموله خود را در مناطق ملعب الشقراق ، عرب فارس و حوض سنسل تخلیه کردند که محموله آنها شامل جعبه های بزرگ سبز رنگ بود.»

پایگاه‌های خبری «الاتجاه» نیز این خبر را منتشر کرد و پایگاه خبری «الاستقلال» از فرود سه فروند بالگرد آمریکایی برای تحویل این تسلیحات به داعشیها خبر داد.

این درحالی است که اخیرا یک فایل ویدیویی در شبکه های اجتماعی در اینترنت منتشر شده که نشان می دهد هواپیماهای آمریکایی محموله های سلاح و مهمات و تجهیزات امدادرسانی را برای عناصر داعش پرتاب کرده اند.

مقامات عراق می گویند آمریکایی ها در حال بازی کردن با حکومت و دولت عراق هستند و نقشه های مهمی در سر دارند. آنان درحالی، به شنا کردن درجهت مخالف در بحران تروریسم در منطقه مشغول شده اند که بزعم خود برای جنگ با تروریست ها یک ائتلاف از 70 کشور جهان تشکیل داده اند.

انتقاد عراق از کندی حمایت ائتلاف ضد داعش

حیدر العبادی نخست وزیر عراق از روند «کُند» حمایت نظامی ائتلاف بین المللی ضد داعش از ارتش عراق انتقاد کرد.

العبادی روز یکشنبه درخلال دیدار رسمی از قاهره در نشست با گروهی از خبرنگاران گفت: «ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری امریکا، در زمینه پشتیبانی نظامی و آموزش ارتش عراق بسیار کُند عمل می کند.

مقامات عراقی بارها از نقش ایران در برقراری ثبات در منطقه و نجات این کشور از دست تروریست‌ها قدردانی کردند.

به گفته این مقامات ایران اولین کشوری بود که از عراق در برابر تهاجم تروریست‌ها و زمانی که ما به امکانات مقابله با تروریست‌ها نیاز داشتیم، حمایت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها