با صحبتهایی که با آقای افخمی کردم به عنوان کسی که در جریان قصه به شکل تمام و کمال بود، احساس کردم این نقش ختم بهخیر میشود؛ البته نظراتم را به ایشان منتقل کردم.
مشورتهای خوبی داشتیم، بازی در سریال را قبول کردم چون قصه را دوست داشتم. داستان سریال «همه چیز آنجاست» به نظرم بسیار پر و پیمان و کامل آمد، اما متاسفانه یکسری عوامل به کیفیت کار لطمهزده است. وی درباره این ضعف هم گفته است: به نظرم این سریال به لحاظ گریم و لباس خیلی لطمه خورده است. سریال «همه چیز آنجاست» به مراتب میتوانست بهتر از این از آب در آید، ولی گریم و لباس تصوری را که من از کار داشتم، کاهش داد و متاسفانه آن اتفاق نیفتاد، اما واقعا برای کار زحمت کشیده شده و کماکان میشود.
الان یک گروه 60 ـ 50 نفره دور هم جمع شدهاند و در سرما و گرما کار میکنند و زحمت میکشند تا این سریال به بهترین شکل ممکن روی آنتن برود، اما متاسفانه به نظر میآید همه ما یکجورهایی سهلانگار شدهایم و به مسائل مهمی در یک پروژه دقت نمیکنیم. به نظرم گریم و طراحی لباس در این سریال بشدت توی ذوقزننده است.
نکته جالب در صحبتهای مهینترابی این است که بازیگران تلویزیون دیگر مانند گذشته صرفا به تعریف و تمجید از اثری که در آن بازی کردهاند، نمیپردازند و سعی میکنند به مشکلاتی که در کار میبینند به صراحت اشاره کنند که میتواند نشانه خوبی از تغییر فضا در رسانه باشد. هر چقدر فضا به سمت طرح منصفانه نقد از سوی کارشناسان و اصحاب این رسانه برود، میتوان امیدوار بود که آثار بهتری را در این رسانه شاهد باشیم.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی «جامجم» با سیده عذرا موسوی، نویسنده کتاب «فصل توتهای سفید»
یک نماینده مجلس:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»:
گفتوگوی «جامجم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر