تلفن همراه هوشمند شرکت Blu بهترین باتری جهان را در اختیار دارد

تلفن همراه هوشمندی که چهار روز با یک شارژ کار خواهد کرد

شرکت Blu در نمایشگاه CES امسال نیرومندترین تلفن همراه هوشمند جهان از نظر باتری را به نمایش گذاشت که می‌تواند برای مدت چهار روز به کارکرد عادی خود ادامه بدهد.
کد خبر: ۷۵۷۳۶۱
تلفن همراه هوشمندی که چهار روز با یک شارژ کار خواهد کرد

جام جم کلیک: شاید یکی از معضلات اصلی کاربران تلفن‌های همراه هوشمند را بتوان باتری دستگاه‌ها دانست، این مشکل که به گفته مدیرعامل شرکت بلک‌بری به مانند در آغوش گرفتن دیوار است (حجم کم باتری و حجم بالای توقعات نرم‌افزاری کاربر از دستگاه مانند این است که بخواهید با دستان گشوده یک دیوار را در آغوش بگیرید) موجب شده است تا بسیاری از افراد به باتری‌های اضافه، شارژرهای همراه و ... روی بیاورند که البته هیچ‌یک نمی‌توانند به خوبی مشکل اصلی را حل کنند.

در این میان شرکت Blu موفق شده است تا یک تلفن همراه هوشمند بسیار نیرومند را تولید کند که باتری آن دارای حجم انباره پنج هزار mAh است و به‌صورت قطعی نیرومندترین تلفن همراه تاریخ در زمینه کارکرد باتری خواهد بود. این تلفن همراه هوشمند به سیستم‌عامل اندروید مجهز است و دارای یک نمایشگر 5 اینچی است که از کیفیت 720P پشتیبانی می‌کند.

مشخصات سخت‌افزاری این تلفن همراه نیز بسیار مطلوب هستند زیرا این دستگاه به یک پردازنده 1.3 گیگاهرتزی از نوع پردازند‌ه‌های همراه شرکت مدیاتک استفاده خواهد کرد و علاوه بر این 1 گیگابایت رم به کارکرد سیستم‌عامل کمک خواهد کرد که شاید این رقم را بتوان تنها ایراد سخت‌افزاری این دستگاه دانست زیرا برای نمونه اندروید 5 در دستگاه‌های دارای رم‌ یک گیگابایتی با مشکلاتی در اجرای روان روبرو شده است. حافظه داخلی این تلفن همراه هوشمند 8 گیگابایت خواهد بود و دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی و دوربین مکالمهت صویری آن دو مگاپیکسلی است و قیمت آن نیز در بازار جهانی 179 دلار اعلام شده است.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها