نمایشگاه عکسی به مناسبت پنجاه و ششمین سالگرد انقلاب کوبا و سی و پنجمین سالگرد برقراری مجدد روابط دیپلماتیک بین کوبا و جمهوری اسلامی ایران با عنوان «دو انقلاب بالنده در تحریم» در کتابخانه مجلس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۶۷۸۷
نمایشگاه عکس «دو انقلاب بالنده در تحریم»

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی نمایشگاه عکسی به مناسبت پنجاه و ششمین سالگرد انقلاب کوبا و سی و پنجمین سالگرد برقراری مجدد روابط دیپلماتیک بین کوبا و ایران در کتابخانه مجلس برگزار می‌شود و طی آن عکس‌هایی از روابط تاریخ سیاسی ایران و کوبا به نمایش گذاشته می‌شود.

در این مراسم که به مناسبت 56 مین سالگرد انقلاب کوبا، 35 مین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و همچنین 35 مین سالگرد برقراری مجدد روابط دیپلماتیک روز یک‌شنبه 21 دی ماه ساعت 14 برگزار خواهد شد، «محمد رجبی» رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و «ولادیمیر آندرس گونزالس کسادا» سفیر کوبا در ایران سخنرانی خواهند کرد.

در این مراسم نمایندگان، رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، سفرای کشورهای آمریکای لاتین در تهران، رئیس و اعضای انجمن دوستی ایران و کوبا، خانه آمریکای لاتین در ایران، کوبایی‌های مقیم ایران، حسین شیخ‌الاسلام مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی و عبدالرضا مصری سخنگوی هیات رئیسه مجلس و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران-کوبا و سفیر اسبق ایران در ونزوئلا حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه از روز یک شنبه 21 دی ماه به مدت ده روز در موزه مجلس شورای اسلامی پابرجا خواهد بود و ورود برای عموم آزاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها