زوبی زارتا اخراج شد، پویول رفت، انریکه هم می رود

سونامی بی سابقه در باشگاه بارسلونا

جام جم ورزشی: باشگاه بارسلونا با یک سونامی بزرگ روبرو شده است.
کد خبر: ۷۵۶۵۸۶
سونامی بی سابقه در باشگاه بارسلونا

به گزارش جام جم ورزشی ، باشگاه بارسلونا بعد از شکست برابر رئال سوسیداد آنتونی زوبی زارتا مدیر بخش فوتبال این باشگاه را از کار برکنار کرد.

سایت رسمی باشگاه بارسلونا نوشت: رئیس باشگاه تصمیم گرفت تا به همکاری خود با زوبی زارتا پایان دهد و او را از پست مدیر فوتبالی باشگاه بارسلونا کنار گذارد. رئیس باشگاه از زوبی زارتا به خاطر زحماتی که در این چند سال اخیر کشیده است تشکر می کند.

زوبی زارتا چند سالی است که به عنوان مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا فعالیت می کند. آبی-اناریها با محرومیت سنگینی روبرو شده اند و تا دو سال دیگر نمی توانند هیچ بازیکنی را جذب کنند، چرا که آنها قانون جذب بازیکنان جوان را رعایت نکردند. انگشت اتهام به سوی زوبی زارتا است و همه او را مقصر چنین حکمی می دانند و به همین خاطر او از پست خود کنار گذاشته شد.

پس از این اتفاق کارلوس پویول کاپیتان سابق بارسلونا که در پایان فصل گذشته کفش ها را آویخت نیز به نشانه اعتراض از باشگاه کنار کشید.

پویول بعد از بازنشستگی از فوتبال رابطه خود را با مستطیل سبز قطع نکرد و به عنوان دستیار زوبی زارتا در بارسلونا فعالیت کرد اما برکناری زوبی زارتا باعث شد تا پویول هم استعفا دهد.

ستاره سابق بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرد: می خواهم به همه شما اعلام کنم که رابطه خود را با بارسلونا رسما به پایان رساندم. من سه ماه و نیم دستیار زوبی زارتا بودم و چیزهای زیادی درباره باشگاه یاد گرفتم. از همه شما تشکر می کنم. من می خواهم چیزهای جدیدتر یاد بگیرم.

در حالی این اتفاقات در باشگاه بارسلونا اتفاق افتاده است که خبر می رسد لوئیس انریکه سرمربی کنونی این تیم آخرین روزهای خود را در این باشگاه سپری می کند و به زودی از بارسلونا کنار گذاشته می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها