شیک‌ترین‌ها، ارزان‌ترین‌ها، خوشمزه‌ترین‌ها، حرفه‌ای‌ترین‌ها

هرکجا که هستید، با تَرین‌های آنجا آشنا شوید

با نصب و اجرای این نرم‌افزار، موقعیت فعلی شما روی نقشه به‌نمایش درآمده و کسب‌و‌کارهای اطرافتان نیز مشخص می‌شود. شما می‌توانید با محدود کردن کسب و کارها به گزینه‌ مورد علاقه‌ خود، آنها را فیلتر کنید و با فشار روی هر گزینه، نظرات دیگر کاربران درباره آن کسب‌و‌کار را نیز مشاهده کنید.
کد خبر: ۷۵۶۱۱۷
نرم‌افزار موبایل: بهترین‌های اطراف شما

بعضی خیابان‌ها و محلات تهران، بورس یک کسب‌وکار به‌شمار می‌رود. به‌عنوان مثال از چهارراه ولیعصر تا میدان ولیعصر را می‌توان بورس تجهیزات رایانه‌ای به‌شمار آورد یا خیابان جمهوری و زیر پل حافظ را بورس تلفن‌همراه و مناطقی همچون میدان نیلوفر را بورس ساندویچ‌خورها و فست‌فود بازها. تابه‌حال به این بورس‌ها مراجعه کرده‌اید؟ شاید با مراجعه به این مناطق بتوانید به تعداد زیادی کسب‌و‌کار با فعالیت مشابه دسترسی یابید، اما گاهی پیدا کردن بهترین فروشنده یا بهترین ارائه‌کننده خدمات کمی دشوار است.

شاید هم با هدف قبلی وارد یک منطقه نشده باشید، اما در حال گشت زدن در آن منطقه هوس ‌کنید یک ساندویچ بخورید یا برای همسرتان یک هدیه بخرید. دوست دارید از بهترین‌هایی که در اطرافتان وجود دارد، خبردار شوید؟ برای مثال نزدیک‌ترین ساندویچی اطرافتان را مشاهده کرده و نظر دیگر کاربران درباره آن را بخوانید؟

نرم‌افزار «ترینان» ابزاری مکان‌محور برای استفاده در این شرایط است. با نصب و اجرای این نرم‌افزار، موقعیت فعلی شما روی نقشه به‌نمایش درآمده و کسب‌و‌کارهای اطرافتان نیز مشخص می‌شود. شما می‌توانید با محدود کردن کسب و کارها به گزینه‌ مورد علاقه‌ خود، آنها را فیلتر کنید و با فشار روی هر گزینه، نظرات دیگر کاربران درباره آن کسب‌و‌کار را نیز مشاهده کنید.

برای مثال اگر گرسنه هستید و در میدان پالیزی تهران حضور دارید، با فعال کردن برنامه، گزینه‌های متعددی از اغذیه‌فروشی‌ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بدون نیاز به پرسیدن از مشتریان هر مغازه می‌توانید با مشاهده نظرات دیگر کاربران، از قیمت، کیفیت و خدمات هرکدام مطلع شوید.

نرم‌افزار ترینان به شما این امکان را می‌دهد که کسب‌و‌کار خود را نیز روی نقشه اضافه کنید تا دیگر کاربران بتوانند با قرارگیری در نزدیکی کسب‌و‌کار شما، نام آن را روی نقشه مشاهده کنند. همچنین شما نیز می‌توانید با استفاده از این برنامه نظرات خود را درباره هر کسب‌و‌کار به ثبت برسانید تا دیگران از آنها بهره‌مند شوند.

عنوان نرم‌افزار: ترینان

سیستم‌عامل: اندروید

استفاده از این برنامه رایگان است و می‌توانید نسخه‌ای از آن را با مراجعه به لینک زیر دانلود کنید:

Google Play: http://goo.gl/jiSdei

Bazaar: http://goo.gl/7TZL3Z

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها