آیا می‌دانید علاوه بر مرورگر اینترنت اکسپلورر که به‌صورت پیش‌فرض مرورگر ویندوز است و بسیاری از کاربران آن را به مرورگر دلخواه خود تغییر می‌دهند، برنامه‌های دیگری همچون کلاینت ایمیل، پخش‌کننده موزیک و ویدئوها، نمایش‌دهنده تصاویر، تقویم و... نیز در این نسخه از ویندوز قابلیت تغییر به برنامه دلخواه شما را پشتیبانی می‌کنند؟
کد خبر: ۷۵۶۱۱۲
تغییر پیش‌فرض‌ها در ویندوز 8.1

اگر به بازار تجهیزات رایانه و لپ‌تاپ سر بزنید، متوجه خواهید شد کاربران ویندوز 8.1 هر روز‌ بیشتر می‌شوند، زیرا بسیاری از لپ‌تاپ‌های امروزی از این ویندوز پشتیبانی می‌کنند و ویندوز فعال روی بسیاری از دستگاه‌ها نیز همین نسخه است.

باتوجه به فراگیر شدن ویندوز 8.1 در میان کاربران لازم دانستیم شما را با یکی دیگر از امکانات این ویندوز آشنا کنیم. آیا می‌دانید علاوه بر مرورگر اینترنت اکسپلورر که به‌صورت پیش‌فرض مرورگر ویندوز است و بسیاری از کاربران آن را به مرورگر دلخواه خود تغییر می‌دهند، برنامه‌های دیگری همچون کلاینت ایمیل، پخش‌کننده موزیک و ویدئوها، نمایش‌دهنده تصاویر، تقویم و... نیز در این نسخه از ویندوز قابلیت تغییر به برنامه دلخواه شما را پشتیبانی می‌کنند؟

برای تغییر برنامه‌های پیش‌فرض در ویندوز به برنامه‌های مورد علاقه‌ خود می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید:

1 ـ منوی Charm را از سمت راست صفحه باز کرده روی Settings کلیک کنید.

2 ـ اکنون روی Change PC Options کلیک کرده و از صفحه‌ جدید گزینه‌ Search & Apps را کلیک کنید.

3 ـ از ستون سمت چپ روی آخرین گزینه یعنی Defaults کلیک کرده و با انتخاب هریک از نرم‌افزارهای فهرست شده در ستون سمت راست، نسبت به تغییر آنها به نرم‌افزار دلخواه خود اقدام کنید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها