به‌ نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد تا در نمایشگاه CES امسال به معرفی آیفون 6s مینی بپردازد و یک دستگاه 4 اینچی با توان پردازشی مشابه با آیفون 6 را روانه بازار کند.
کد خبر: ۷۵۵۷۳۱
آیفون 6s مینی، بازگشت اپل به دوران 4 اینچی

جام جم کلیک: شرکت اپل پس از مدت‌های بسیار طولانی سرانجام از ابعاد 4 اینچ برای صفحه نمایش خود دل کند و گوشی‌های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را با نمایش‌گرهایی به ابعاد 5.5 و 6 اینچ تولید کرد ولی این روند موجب نخواهد شد تا این شرکت از تولید نمونه‌های 4 اینچی دست بکشد و بر اساس شایعاتی که از منابع متعدد به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا یک نسخه 4 اینچی از آیفون 6 را با نام آیفون 6s مینی به بازار روانه کند همچنین گفته می‌شود که این گوشی در نمایشگاه CES سال جاری معرفی خواهد شد.

شاید از یک نظر ارائه این مدل منطقی به نظر برسد، هنوز افرادی وجود دارند که مدل‌های 4 اینچی اپل را دوست دارند ولی آیفون‌های 5 و 5C نخواهند توانست مانند آیفون 6 از توان بالای سخت‌افزاری برای اجرای بهینه آخرین نسخه از سیستم‌عامل همراه اپل یعنی iOS استفاده کنند و همین امر موجب خواهد شد تا در مدت زمانی نه‌چندان طولانی، فروش این مدل‌ها کاهش یابد و وجود یک گزینه جایگزین برای این مدل‌ها ضروری به‌نظر می‌رسد.

البته اپل هنوز آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را به‌صورت رسمی به دست بسیاری از مشتریان نرسانده است و درصورت عرضه آیفون 6s مینی در نمایشگاه CES امسال، مسلما برای چند ماه شاهد فروش آن در بازار نخواهیم بود. همچنین گفته می‌شود که مشخصات سخت‌افزاری آیفون 6s مینی با نسخه عادی آن تنها در زمینه نمایش‌گر متفاوت خواهد بود و سخت‌افزار پردازشی آن‌ها مشابه هم خواهند بود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها