فیلمبرداری بعد از جشنواره آغاز می شود

دورخیز فیلم تازه ده‌نمکی برای اکران در نوروز 94

مسعود ده نمکی که کمی بعد از "معراجیها" سراغ فیلمنامه ای در ادامه "رسوایی" رفته بود این روزها در سکوت خبری امور تصویرسازی رایانه ای این فیلم را انجام می دهد. گفته می‌شود در صورت امکان امور تولید فیلم طوری پیش می‌رود که فیلم برای اکران نوروزی آماده شود.
کد خبر: ۷۵۴۳۳۹
دورخیز فیلم تازه ده‌نمکی برای اکران در نوروز 94

ده نمکی که معمولا عادت دارد در هر کدام از آثارش با دست گذاشتن بر روی مضامینی که قبلتر خط قرمز سینما و تلویزیون بوده اند آنها را کنجکاوی برانگیز کند فیلمنامه قسمت دوم "رسوایی" را نیز با دست گذاشتن بر روی بخشی از معضلات اجتماعی معاصر ایران نگاشته است.

هنوز مشخص نیست که این فیلم با نام "رسوایی2" عرضه می شود یا "همشهریها" اما نکته مهم اینجاست که ده نمکی قطعا این فیلم را بعد از جشنواره کلید خواهد زد و فیلمبرداری را هم طوری پیش خواهد برد که تا پایان سال به انتها برسد. البته بخشهایی از فیلم نیمه آذرماه و همزمان با آخرین دربی تهران تصویربرداری شده بود.

فرشاد گل سفیدی که بیش از هر چیز به واسطه فیلمبرداری اش با دوربین روی دست در کارهای سیروس مقدم شناخته میشود مدیر فیلمبرداری کار جدید ده نمکی است و مجتبی امینی مدیر تولید آن.

آیا "همشهریها" اکران نوروزی را رونق می دهد؟

حدودا یک ماهی می شود که ساخت تصویرسازی‌های رایانه ای فیلم به شیوه سی.جی.آی در حال انجام است تا بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری نماهای زنده، این بخشهای رایانه ای درون فیلم قرار گیرد.

شنیده ها حکایت از آن دارند که ده نمکی ترجیح میدهد تدوین فیلم تازه اش را نیز همزمان با فیلمبرداری انجام دهد تا در صورت امکان فیلمش یکی از گزینه های اصلی اکران نوروزی 94 باشد.

طبیعی است که سینماداران هم از اینکه "همشهریها" را در سبد اکران نوروزی خود داشته باشند خرسند خواهند بود چون تجربه تاریخی شان به آنها می گوید که هر کدام از ساخته های ده نمکی قابلیت این را دارد که رونق اکران را از آن خود کرده و در زمره پرفروش ترین های سال قرار گیرند. (خبرگزاری میزان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها