پایان زندگی مخفیانه در جزیره کیش

«تاکاشی بندر» دستگیر شد

پیمانکاری که با سرقت ابزار کار خود و فروش مجدد آنها به کارفرما، 500 میلیون ریال دریافت کرده بود، در بسطام از توابع شاهرود استان سمنان دستگیر شد.
کد خبر: ۷۵۳۹۵۲
سارق، اموال سرقتی را به مالباخته فروخت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلامرضا کاظم زاده، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: با شکایت نماینده یکی از ادارات دولتی بسطام، رسیدگی به پرونده سرقت لوازم و قطعات پروژه های عمرانی این اداره آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی پلیس تعدادی گزارش وقوع سرقت لوازم و قطعات کار که توسط پیمانکار شرکت تنظیم شده بود، مشاهده شد که البته در خصوص پیگیری آن اقدامی صورت نگرفته بود.همین مسئله ظن ماموران را به سوی پیمانکار شرکت هدایت و با هماهنگی مرجع قضایی تحقیقات تخصصی در این راستا انجام شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، در روند تحقیقات مشخص شده در هر مرحله که قطعات و لوازمی سرقت شده است، بلافاصله توسط پیمانکار شرکت جایگزین و فاکتور خرید آن را ارایه کرده است.

سرهنگ کاظم زاده افزود: با هماهنگی مرجع قضایی انبار متهم که محل سکونت کارگر وی نیز بود، بازدید و تعداد قابل توجهی از وسایل سرقتی کشف شد.

وی به خروج کارگر شرکت از محل مورد نظر اشاره کرد و گفت:پیمانکار نیز در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان محل زندگی اش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مسئول انتظامی افزود: کارگر 34 ساله شرکت لوازم و قطعات پروژه در حال احداث شرکت را سرقت و پیمانکار نیز همان وسایل را به عنوان خرید قطعات جدید معرفی و در قبال آن وجه نقد دریافت کرده است.

سرهنگ کاظم زاده به اعتراف متهم به 500 میلیون ریال سرقت و صدور فاکتورهای خرید جعلی اشاره کرد و افزود: وی به همراه پرونده به دادسرای شاهرود معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود دقت در استخدام نگهبان، سرایدار،کارگر و... برای ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی را یکی از راهکارهای ساده ولی مهم در پیشگیری از وقوع اینگونه جرایم معرفی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها