قفل کردن صفحه‌ نمایش تلفن همراه موجب دسترسی نداشتن کاربران به محتوای شخصی و حریم‌خصوصی شما می‌شود.
کد خبر: ۷۵۳۶۲۶
نمایش ندادن هشدارها در صفحه‌ قفل اندروید

قفل کردن صفحه‌ نمایش تلفن همراه موجب دسترسی نداشتن کاربران به محتوای شخصی و حریم‌خصوصی شما می‌شود.

متاسفانه یکی از امکانات سیستم ‌عامل اندروید و البته دیگر سیستم‌‌های عامل مجهز بودن به قابلیت Notification است که وظیفه اطلاع‌رسانی رخدادها از جمله پیامک‌های دریافتی و... را به عهده دارد.

در نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید هنگامی که صفحه‌نمایش دستگاه را قفل می‌کنید، دسترسی به گوشی بدون در اختیار داشتن رمزعبور ممکن نخواهد بود، اما چنانچه ایمیل یا پیام کوتاه جدیدی برای شما ارسال شود، بخشی از متن پیام دریافتی روی صفحه‌ قفل نمایش داده می‌شود و چنانچه فردی در نزدیکی دستگاه شما باشد می‌تواند آن را بخواند.

مطمئنا افرادی که به حریم‌خصوصی خود اهمیت می‌دهند، از فعال بودن این قابلیت چندان خشنود نخواهند شد و به‌دنبال روشی برای غیرفعال کردن آن هستند.

اگر شما هم جزو این کاربران هستید و دستگاهتان به اندروید 5 یا همان آب‌نبات چوبی مجهز است، می‌توانید از قابلیت غیرفعال‌سازی یا به نمایش در نیامدن اطلاعات حساس در این نسخه از سیستم‌عامل اندروید کمک بگیرید.

1 ـ از فهرست برنامه‌ها روی Settings فشار دهید.

2 ـ به بخش Sound & Notification مراجعه کنید.

3 ـ گزینه‌ When device is locked را پیدا کرده و در ادامه یکی از حالت‌های Hide sensitive notification content یا Don't show notifications at all را انتخاب کنید.

(ضمیمه کلیک روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها