امین زندگانی با اشاره به دشواری‌های حرفه بازیگری با توجه به شتاب گرفتن تولید کارها در بازه‌های زمانی کوتاه، گفت: در سال‌های اخیر وضعیت سریال‌سازی به گونه‌ای پیش رفته است که قانون وزارت کار درخصوص بازیگران کمتر صدق می‌کند. در واقع اگر محاسبه کنید، دو روز کاری بازیگران در شرایط معمول، تمام روزهای هفته کاری را پوشش می‌دهد.
کد خبر: ۷۵۳۴۶۰
انتقاد امین زندگانی از فشردگی ساخت سریال‌ها

امین زندگانی - بازیگر نقش مهدی در سریال «همه چیز آنجاست» - که پخش آن از 15 آذرماه در شبکه سه سیما آغاز شده است، پیام این مجموعه را در تعریف درست روابط اعضای خانواده با یکدیگر و گوشزد کردن وظایف و مسئولیت‌های آنان نسبت به هم دانست.

وی درباره وضعیت تولید سریال «همه چیز آنجاست» افزود: من 22 سال است در حرفه بازیگری فعالیت می‌کنم. طی این سال‌ها با کارگردانان و تهیه‌کنندگان متعددی کار کرده‌ام اما بدون شک «همه چیز آنجاست» در کارنامه کاری من یک اتفاق خاص بود و من در این سریال متوجه شدم که تهیه‌کنندگی یک فن است، نه یک شغل رابط و واسطه‌ای میان هنرمند و بدنه تلویزیون به عنوان سازمان سفارش دهنده.

بازیگر سریال «مختارنامه» در عین حال گفت: در این سریال که هنوز مراحل تصویربرداری آن به پایان نرسیده است و بسیار به‌روز پیش می‌رود، همه چیز نظم دارد و احترام بازیگران و سایر اعضای گروه حفظ می‌شود. در این پروژه هرکس به وظایف خود آگاه است و در آرامش کارها پیش می‌رود.

زندگانی در پایان همچنین درباره پیام و محتوای این مجموعه تلویزیونی توضیح داد: متاسفانه تعریف ما نسبت به برخی از کلمات و واژه‌ها در حال حاضر تغییر کرده یا به طور کلی از بین رفته است. در حالی که اگر به معنای واژه‌ها دقت کنیم، بسیاری از مشکلات حل می‌شود. حرف سریال «همه چیز آنجاست» هم دقیقا همین است. این که اگر کسی را عمو، خواهر، برادر، عمه یا با هر نسبت و سمت دیگری اطلاق می‌کنیم بدانیم که چه وظایف و مسئولیت‌هایی پشت آن نهفته است و باید به آن پایبند باشیم.

«همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی داوود هاشمی هر شب از ساعت 20 و 45 دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

نویسندگی این سریال را نیز فیروزه قشقایی با مشاوره سید مجید میرمیران و علیرضا افخمی برعهده دارد.

این مجموعه همچنین خلاصه داستان زیر را دربر می گیرد: کارگاه تولیدی خانواده محسن به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر بزرگ محسن درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی می برد و... (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها