فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در تعقیب و گریز مأموران نیروی انتظامی گلپایگان و سارقان مسلح، ۳ نفر از پرسنل نیروی انتظامی و ۲ نفر از افراد عادی کشته و ۶ نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۷۵۳۳۶۶
آخرین اخبار از درگیری مسلحانه با سارقان مسلح در گلپایگان

سردار عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز یکشنبه در حاشیه جلسه شورای تامین گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سارقان مسلح صبح روز شنبه در چند استان دیگر اقدام به سرقت کرده و پس از آن متواری شدند که در امتداد مسیر فرار، وارد شهرستان گلپایگان شدند که با توجه به اشرافیت کامل نیروی انتظامی شهرستان برای جلوگیری از نفوذ سارقان در شهر مقابله جدی شد.

وی افزود: در این درگیری‌ 3 نفر از پرسنل نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند و 6 تن نیز مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در ادامه تعقیب و گریزها متاسفانه در مسیر فرار ضاربان به 2 نفر از مردم عادی تعرض کردند و آنان را به ضرب گلوله کشتند.

وی با تبریک و تسلیت به خانواده پرسنل شهید سرهنگ هاشمی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان و شهید صبوحی و مهدوی، بیان کرد: مردم تا اینجای کار همکاری خوبی با نیروی پلیس داشتند و درخواست سعه‌صدر داریم تا با اطلاعات دقیق و منسجم ضاربان پس از دستگیری به مردم شهرستان معرفی شوند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: ضاربان در مرحله اولیه 3 نفر بودند که یک نفر از آنان در درگیری با پلیس در گلپایگان کشته شده و 2 نفر دیگر متواری و تحت تعقیب هستند که هنوز در جغرافیای استان حضور دارند اما فعالیت پلیس در استان‌های هم‌جوار نیز برای دستگیری ضاربان ادامه دارد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
غلام.محبت
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
۰
۰
علت.این كه.این.همه.شهید.داده.اند.پلیس.همیشه.ازمقرراتو سفت و.سخت.قانون.میترسد.درنتیجه.اعتماد.به.نفس.ندارد.كمتر.مردمی.از.پلیس.حمایت.میكند
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
۰
۰
طبق قانون مجازات اسلامی سارق باید به تناسب ودفعات جرم دست یا پایش قطع شود متاسفانه كم اتفاق می افتد كه قانون مجازات اجرا شود .در ثانی با وجود این اینكه این افراد سایر سارین سابقه دار بدون هیچ تضمینی ازادانه در جامعه رها شده اند وبه علت عدم اجرای قانون جری تر می شوند تا به این ترتیب مردم عادی وپلیس زحمت كش شهید شوند.
احمد جنتی
Malaysia
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
۰
۰
این سه نفر كه با تانك و هواپیما نبودند كه این همه تلفات گرفتند. اگر اشراف بر محیط كامل بود كه این همه انسان كشته نمی شدند. یك جای كار آقای اقاجانی می لنگیده است.
علی
United States
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
۰
۰
چطورپرسنل نیروی انتظامی شهید شدند ولی مردم عادی كشته؟؟؟؟؟؟؟؟خون با خون و جون باجون فرق میكنه؟؟؟؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها