این شارژر در دسته کلید شما جا خوش می‌کند

شارژری به‌اندازه یک کلید

همانطور که می‌دانید منبع اصلی‌ انرژی در درختان نور خورشید است که از طریق برگ درختان جذب می شود، اما آیا تا بحال فکر کرده‌اید که به گونه ای می‌توان انرژی جذب شده توسط درخت را برای مصارف دیگر ذخیره و استفاده کرد.
کد خبر: ۷۵۱۶۶۷
مفیدترین درختان دنیای تکنولوژی

جام جم کلیک: وقتی‌ صحبت از درخت به میان می آید، ذهن همه با به سمت درختان موجود در طبیعت می رود که روزانه بسیاری از آنها را در کوچه، خیابان و یا حیاط خانه خود می بینیم. نحوه کارکرد و سوخت و ساز در درختان بسیار جذاب است و همگی از آن‌ آگاه هستیم. همانطور که می‌دانید منبع اصلی‌ انرژی در درختان نور خورشید است که از طریق برگ درختان جذب می شود، اما آیا تا بحال فکر کرده‌اید که به گونه ای می‌توان انرژی جذب شده توسط درخت را برای مصارف دیگر ذخیره و استفاده کرد.

وقتی‌ دور از منزل خود هستید، بارها اتفاق افتاده تا برای شارژ کردن گوشی همراه خود به دنبال محلی مناسب بگردید و در نهایت با استفاده از جافندکی ماشین خود و یا صرف مدت کوتاهی در یک چایخانه ، این نیاز خود را برطرف ساخته اید.

بدین منظور یک شرکت خارجی‌ با خلق ابتکاری جدید و استفاده از نحوه عملکرد یک درخت در جذب انرژی خورشیدی، مشکل شارژ کردن گوشی های همراه در بیرون از خانه را حل کرده است.

با استفاده از پنل‌های خورشیدی به جای برگ درختان و جذب انرژی خورشیدی و ذخیره کردن آن در یک منبع انرژی، شما می توانید زیر این درختان بنشینید و همچنان که از سایه‌ این درختان لذت می برید، مدت کوتاهی را صرف شارژ شدن گوشی همراه خود کنید. نام این درختان itrees یا همان درختان الکترونیکی است.

درختان الکترونیکی بسیار شبیه به درختان معمولی‌ هستند و از فاصله دور قابل تشخیص نیستند. به گفته طراحان این درخت الکترونیکی‌، قرار است ایستگاه هایی از این درختان در سطح شهرهای مختلف در سطح اروپا نصب و مورد استفاده عموم قرار گیرد.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها