امنیت بیشتر در استفاده از موبایل بانک

از کیف پول دیجیتال خود محافظت کنید

نرم‌افزار TrustGo Ad Detector از تلفن همراه شما در برابر تبلیغات سایت‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی که ممکن است اطلاعات شخصی شما را مورد هدف قرار دهند، محافظت کرده و تمامی تبلیغاتی که مخرب هستند را از بین می‌برد.
کد خبر: ۷۵۱۵۷۴
نرم‌افزار موبایل: امنیت اطلاعات در برابر مزاحمان تبلیغاتی

جام جم کلیک: این نرم‌افزار تا‌کنون توسط 100 میلیون نفر از سراسر جهان دانلود و بر روی گوشی‌های هوشمند این افراد که حساسیت بیشتری نسبت به اطلاعات شخصی خود داشته اند، نصب گردیده است.

مورد هدف قرار گرفتن از طریق سایت‌های مختلف با استفاده از تبلیغات اینترنتی کار دشواری نیست. سایت‌های مختلف که قصد تخریب و به‌دست آوردن اطلاعات شخصی شما را دارند با استفاده از خود شما به هدفشان می‌رسند.

برخی از روش‌هایی که باعث می‌شود راه نفوذ برای سرقت اطلاعات شما باز شود عبارت است از: کنار زدن یا کلیک بر روی آگهی‌های تبلیغاتی که بر روی نوار اطلاع‌رسانی اندروید شما قرار می‌گیرد، استفاده از کلید‌های میان‌بر غیر مجاز بر روی صفحه اصلی خود، کلیک روی لینک‌های ناشناس و تبلیغاتی که از طریق ایمیل برای شما ارسال شده است، دانلود فایل‌های مخرب از سایت‌های ناشناس و بسیاری دیگر از این‌گونه موارد.

TrustGo آشکار‌ساز قدرتمندی در برابر تبلیغات مخرب است و توانایی تشخیص تبلیغات بیش از 100 سایت و شبکه تبلیغاتی از سراسر جهان را دارد که امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به حفاظت از گوشی شما در برابر جاسوس‌افزارها، تروجان‌ها، قفل کردن گوشی از راه دور، پاک کردن اطلاعات از راه دور در صورت سرقت یا گم شدن گوشی اشاره کرد.

این نرم‌افزار قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید 2.2 به بالا را دارد.

دانلود رایگان نرم افزار TrustGo Ad Detector برای اندروید

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها