پنچر کردن لاستیک خودروی عروس و داماد با قمه

موتور سواران خشن دستگیر شدند

متهم پس از ربودن مسافران، آنها را با چاقو مجروح می‌کرد

دستگیری شکارچی خشن مسافران

سارق خشن که در پوشش مسافربر قربانیان خود را ربوده و آنها را تا یک قدمی مرگ پیش می‌برد، در تعقیب و گریز با پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۷۵۱۵۶۰
دستگیری شکارچی خشن مسافران

بـه گزارش جام‌جم، اوایل آذر امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان مشهد از مرد میانسالی به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد و گفت: شامگاه دیروز در خیابان منتظر تاکسی بودم. پس از چند دقیقه یک خودروی سمند مقابلم توقف کرد و با گفتن مقصدم سوار شدم. در میانه راه ناگهان راننده مسیرش را تغییر داد که به این کار وی اعتراض کردم. او چاقویی را به سمتم گرفت و مرا تهدید کرد، بعد هم قفل در‌ها را زد و من نتوانستم فرصتی برای فرار پیدا کنم.

وی ادامه داد: راننده با چاقو ضربه‌ای به من زد که زخمی شدم. بعد از طی مسافتی خودرو را در بیابان متوقف کرد و مرا در حالی که زخمی بودم از خودرو خارج کرد. او بشدت کتکم زد و بعد از آن که پول، حلقه طلا و پول‌هایم را سرقت کرد، از محل گریخت.

به دلیل شدت خونریزی بیهوش شده و زمانی که به هوش آمدم، روی تخت بیمارستان بودم. در گفت‌وگو با پرستاران متوجه شدم راننده‌ای که در حال عبور از آن جاده بوده مرا به بیمارستان منتقل کرده بود.با تشکیل پرونده قضایی و ثبت اظهارات وی، چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری انجام شد و او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. در حالی که جستجو‌ها ادامه داشت مردان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت‌های مشابه عنوان کردند در دام فردی مسافربر گرفتار شده‌اند و او بــــه زور اموالشان را به سرقت برده است حتی تعدادی از آنها نیز به دلیل زخمی شدن از سوی متهم تا حد مرگ پیش رفته و چند روزی را در بیمارستان بستری شده بودند.

با افزایش شکایت‌ها و بررسی پرونده مالباختگان مشخص شد تمام سرقت‌ها از سوی یک سارق انجام شده است.

جستجو‌ها برای یافتن متهم ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش ماموران کلانتری مصلی شهرستان مشهد در حال گشتزنی در شهر بودند که پسر نوزده ساله‌ای هراسان خود را به آنها رساند و از ماموران برای دستگیری مرد میانسالی که بشدت او را کتک زده و پول و گوشی تلفنش را دزدیده بود، درخواست کمک کرد.

ماموران با اطلاعات به‌دست آمده از این جوان متوجه شدند او نیز در دام همان متهمی گرفتار شده که در تعقیبش هستند بنابراین به جستجو در آن حوالی پرداخته و با شناسایی خودروی متهـــم که مسافر دیگری را به دام انداخته و در حال انتقال وی به خارج از شهر بود، او را در عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند. در بازرسی خودرو، گوشی تلفن و پول مالباخته نوزده ساله و مقداری دلار کشف شد.

متهم که مرادعلی نام داشت، برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس منتقل شد و در اظهاراتش به سرقت از مسافران اعتراف کرد و گفت: در جریان سرقت‌ها پول، گوشی تلفن همراه و اموال قیمتی مالباختگان ر ا سرقت می‌کردم و اگر در برابرم مقاومت می‌کردند آنها را مجروح کرده و در بیابان رها می‌کردم.

سرهنگ حجت نیکمرام، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم به زورگیری‌های سریالی تحت‌پوشش جابه جایی مسافر، برای او قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی از وی برای افشای دیگر زورگیری‌ها ادامه دارد. افرادی که در دام او گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای طرح شکایت به مرکز پلیس مراجعه و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها