جام جم ورزشی: "کلیپس" در فوتبال بانوان هم دردسرساز شده است!
کد خبر: ۷۴۹۰۸۴
ورود کلیپس به فوتبال بانوان ممنوع!

به گزارش جام جم ورزشی ، شاید به زودی ورود کلیپس به فوتبال بانوان ممنوع شود شاید هم خیر، اما اکنون مشخص است که این وسیله دخترانه باعث دردسرهایی برای فوتبال بانوان شده چرا که باعث آسیب دیدگی هایی شده است.

چندی پیش بود که یک پزشک زن اکیدا توصیه کرد بازیکنان فوتبال از کلیپس استفاده نکنند چرا که این شی ممکن است در حین برخورد بازیکنان به یکدیگر باعث آسیب به سر شود. چندی پیش تکل یک بازیکن سهوا بر روی سر بازیکنی که زمین خورده بود فرود آمد، البته درست در جای نصب کلیپس! این حادثه به خیر گذشت اما آن بازیکن در حالی که از درد فریاد می کشید مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

یکی از بازیکنان یک تیم لیگ برتری می گوید: "این خیلی مسخره است که مربی تیم به ما می گوید حق ندارید کلیپس بزنید؟! این موضوع به مربی چه ربطی دارد؟ حالا خیلی خوب پول می دهند دستورات عجیب و غریب هم می دهند! یعنی واقعا تمام مشکلات فوتبال ما حل شده حالا فقط مانده کلیپس ما؟!"

البته باید گفت که بر طبق قوانین فیفا هر بازیکنی مجاز است اشیایی که حجم ندارد و البته خطرناک نیست به زمین مسابقه بیاورد همانند مچ بند و یا هدبند اما به نظر می آید کلیپس در زمره اشیای ممنوعه قرار داشته باشد. هر حال در فوتبال بانوان ایران که هزار و یک مشکل دارد زوم کردن بر روی کلیپس عجیب و البته خنده دار است. شما چه فکر می کنید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها