بازیگر فیلم «شیار 143» پس از دریافت جایزه ویژه جشنواره 2014 آسیا - پاسیفیک گفت: ایران ثروتمند است نه به خاطر نفتش بلکه برای مادرانی که برای دفاع از کشورشان در جنگ نابرابر هشت ساله، از فرزندان و شوهرانشان گذشتند.
کد خبر: ۷۴۸۵۷۹
سخنان جالب مریلا زارعی بعد از دریافت جایزه جشنواره پاسیفیک

مریلا زارعی بازیگر سینمای ایران که در فیلم «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار نقش الفت مادر شهید را بازی کرده است از سوی هیات داوران جشنواره 2014 آسیا - پاسیفیک جایزه ویژه دریافت کرد.

وی با حضور در این مراسم اظهار داشت: از داوران تشکر می‌کنم. خوشحالم که این جایزه را دریافت کردم.

وی ادامه داد: من یک ایرانی هستم. ایران کشوری است پهناور و ثروتمند در قلب آسیا با مردمانی صلح دوست، ثروتمند نه به خاطر نفتش بلکه برای مادرانی که برای دفاع از کشورشان در جنگ نابرابر هشت ساله، از فرزندان و شوهرانشان گذشتند. از شما می‌خوام به افتخار مادران سرزمینم، ادای احترام و تشویق کنید.

بر اساس این گزارش، در این دوره از جشنواره فیلم آسیا -پاسفیک سینمای ایران با پنج نامزد در بخش بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگری زن حضور داشت و جوایزی را از آن خود کرد.

«شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و حسین قاسمی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر فیلم برتر از نگاه تماشاگران شد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها