شبکه اشتراک گذاری تصویر اینستاگرام که نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی جوان‌تر است، روز گذشته در وبلاگ خود آماری از کاربرانش منتشر کرده که جالب هستند.
کد خبر: ۷۴۸۴۸۶
اینستاگرام با 300 میلیون کاربر فعال توییر را پشت سر گذاشت

به گزارش جام جم کلیک: نقش شبکه‌های اجتماعی روز به روز در زندگی ما بیشتر می‌شود و ما نیز با شوقی وافر به سوی آن‌ها می‌رویم. شبکه اشتراک گذاری تصویر اینستاگرام که نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی جوان‌تر است، روز گذشته در وبلاگ خود آماری از کاربرانش منتشر کرده که جالب هستند.


اینستاگرام توسط فیس‌بوک خریداری شده است و روز به روز بر میزان کاربرانش افزوده می‌شود. این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که در حال حاضر 300 میلیون کاربر فعال دارد که این عدد نسبت به 284 میلیون کاربر توییتر یک روند صعودی بسیار خوب را برای اینستاگرام رقم زده است. همچنین اینستاگرام اعلام کرده که کاربرانش روزانه 70 میلیون عکس منتشر می‌کنند.

وال استریت ژورنال نیز گزارشی را منتشر کرده است که اینستاگرام در ماه مارس حدود 200 میلیون کاربر فعال داشته که این رقم در طول 9 ماه به 300 میلیون رسیده است. (رشد 50 درصدی)

برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی که دسترسی به آن‌ها از سوی دولت ایران محدود شده، اینستاگرام برای کلیه کاربران ایرانی قابل استفاده است و افراد زیادی نیز از این مرز و بوم در شبکه مذکور عضو هستند و فعالیت‌های زیادی را انجام می‌دهند.

برخلاف فیس‌بوک و توییتر، فعالیت اینستاگرام بر روی موبایل و تبلت محدود می‌شود و عده بسیار کمی از کاربران از طریق کامپیوتر در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند. اینستاگرام همچنین اعلام کرده است که 70 درصد کاربرانش خارج از آمریکا زندگی می‌کنند و تاکنون 30 میلیارد تصویر در این شبکه اجتماعی منتشر شده است. مدیر عامل اینیستاگرام نیز افزوده که سعی دارند تا این شبکه اجتماعی را پاک و خالی از هر گونه حساب جعلی نگه دارند.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها