خواننده‌ی مورد علاقه‌تان کیست؟ دوست دارید همزمان با موسیقی مورد علاقه‌تان ساز بزنید؟ پس این بازی را از دست ندهید!
کد خبر: ۷۴۸۳۴۷
بازی موبایل: با آهنگ خود ساز بنوازید

جام جم کلیک: انگار همین دیروز بود که بازار بازی‌های ریتمیک در چنگ دو غول گیتار هیرو و راک بند بود. دو بازی که لذت تعامل با موسیقی را به ساده‌ترین شکل به کاربران هدیه کردند. در این دو بازی نت‌های موسیقی به شکل دکمه‌های رنگی به نمایش درمی‌آمد و بازیکن با زدن دکمه‌ی مناسب در زمان مناسب به امتیاز لازم دست پیدا می‌کرد. این فرمول ساده، آن قدر اعتیادآور بود که ثروتی هنگفت را نصیب سازندگان و ناشرانش کند. این بازی‌ها آرزوی بسیاری را، حداقل در مقیاس کوچک، برای تجربه‌ی حس یک ستاره‌ی موسیقی تحقق بخشیدند.

با وجود تحقق این امر، یک مورد دیگر همچنان به قوت خود باقی بود: اینکه بازیکنان بتوانند موسیقی خود را وارد بازی کرده و با فرمول بازی آن را تجربه کنند. بازی The Beat Mp3 دقیقا برای تحقق این آرزوی دیگر ساخته شده است. کافی است به بازی وارد شوید و موسیقی دلخواهتان را انتخاب کنید. مهم نیست سبک موسیقی چه باشد: سنتی، پاپ یا هر سبک دیگر. نرم افزار بازی با اتصال به سرور، سریعا ریتم و ضرباهنگ موزیک را شناسایی کرده و دکمه‌های روی خط را بر اساس آن می‌چیند.

ظاهرا دکمه‌ها از سیستمی مشابه رقص نور نرم افزارهای موسیقی استفاده می‌کنند. یعنی با توجه به افت و خیز موسیقی تنظیم می‌شوند (البته در مقیاسی پیچیده‌تر) بنابراین خیالتان راحت باشد که بازی تا حد قابل توجهی به ضرباهنگ اصلی موسیقی نزدیک خواهد بود. نسخه‌ی رایگان بازی دارای یک سری محدودیت‌هاست که باید با آن‌ها کنار بیایید. مثلا در هر روز اجازه دارید یک حد خاصی بازی کنید. البته نگارنده این کاستی را به دیده‌ی نیکی نگریسته و آن را بهانه‌ی خوبی برای زمین گذاشتن و کناره گرفتن از این بازی فوق‌العاده جذاب و اعتیادآور می‌داند!

عنوان بازی: The Beat Mp3

سیستم ‌عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Creapptive Inc

سبک: موزیکال/ ریتمیک

دانلود رایگان بازی The Beat Mp3 برای اندروید

دانلود رایگان بازی The Beat Mp3 برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها