سکار بزرگ امیر قلعه نویی

محسن مسلمان به استقلال تهران پیوست

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیروز مهرداد کفشگری مصدوم شد و نصف بیشتر تیم ما در حال حاضر مصدوم و محرومند.
کد خبر: ۷۴۸۰۵۱
درخشان: ذوب‌آهن برای مسلمان ۲ میلیارد می‌خواست

حمید درخشان در کنفرانس مطبوعاتی پیش دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: خودم از گفتن این جملات خسته شدم اما ناچارا برای اینکه مردم در جریان امور قرار بگیرند باید باز هم یادآوری کنم که با وجود محرومان و مصدومان زیادی که داشتیم دیروز هم مهرداد کفشگری به جمع مصدومان ما اضافه شد و الان نصف بیشتر تیم ما مصدوم و محرومند.

وی ادامه داد: با این همه مصدوم و محروم مقابل فولادی به میدان می‌رویم که تیم جوانی است و جایگاه خوبی در جدول دارد و خوب هم بازی می‌کند و ما هم با بضاعتی که داریم به مصاف این تیم می‌رویم و امیدوارم که بدشانسی دست از سر ما بردارد و بازی زیبایی انجام دهیم.

درخشان درباره مصدومیت نیلسون هم اظهار داشت: او از ناحیه کف دست مشکل دارد و نمی‌توانیم در بازی فردا از وجودش استفاده کنیم اما از یکی از دروازه‌بانان امیدمان به عنوان دروازه‌بان دوم بهره خواهیم برد هر چند که برای ما بدشانسی پشت بدشانسی می‌آید اما باید در نیم‌فصل جدید با کار و تفکری جدید کار کنیم و در این فرصتی که هست با یک بازسازی خوب بدنی تیم را آماده نماییم.

درخشان در مورد مشکلات پرسپولیس و اینکه چه موقع قرار است این مسائل برطرف شود و مدیرعامل باشگاه بازگردد، گفت: اگر این مشکلات دست من بود همه را همین الان تمام می‌کردم اما برخی مسائل دست ما نیست. به طور مثال ما روز گذشته تلاش کردیم تا انتقال بابک حاتمی صورت بگیرد اما به دلیل مشکلاتی که در باشگاه وجود داشت نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: عصر امروز جلسه‌ای با هیأت مدیره باشگاه خواهم داشت تا برای نیم‌فصل دوم برنامه‌ها را به آنها بدهم و برای دو اردوی برون‌‌مرزی هم شرایط را فراهم کنیم. همچنین لیست بازیکنانی که قصد پیوستن به پرسپولیس دارند را بدهم.

درخشان تأکید کرد: ما کار بسیار دشواری داریم. زیرا بازیکنانی که مدنظرمان است از جمله بازیکنان خوب هستند و قطعا در خصوص جذب آنها هم با باشگاه‌هایشان به مشکل خواهیم خورد زیرا نگاه تمامی تیم‌ها به این است که در نیم‌فصل دوم با قدرت ظاهر شوند اما امیدواریم تعامل صورت گیرد و این جابه‌جایی‌ها صورت گیرد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص برگزار شدن بازی فردا بدون حضور تماشاگران گفت:‌ طبق معمول حکم اجرا می‌شود این هم از بدشانسی ماست که نمی‌توانیم از میزبانی‌مان استفاده کنیم. در هر صورت تلاش می‌کنیم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

درخشان در مورد اینکه آیا قرار است عصر امروز لیست مازاد را هم به باشگاه بدهد، گفت: ما قطعا لیست مازاد داریم اما باید ببینیم چه بازیکنانی را جذب می‌کنیم. همینطوری نمی‌ توانیم لیست مازاد خود را ارائه کنیم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کنید چه زمانی سیاسی آزاد شود، گفت: همه دوستان تلاش می‌کنند و رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهند تا مشکل حل شود. من هم از مقامات قضایی خواهش می‌کنم به این موضوع نگاه ملی‌تری داشته باشند زیرا باشگاه بزرگ پرسپولیس با مشکلات زیادی روبه‌روست و در فصل نقل و انتقالات خیلی اقدامات را نمی‌توانیم انجام دهیم. اگر قرار است چکی داده شود به علت اینکه باید با امضای مدیرعامل باشد نمی‌شود این کار را انجام داد. ما هم‌اکنون در شرایط خیلی خیلی بحرانی هستیم و امیدوارم هر چه زودتر مشکل سیاسی برطرف شود.

سرمربی سرخ‌پوشان در مورد وضعیت امید عالیشاه و اینکه درخواست تعلیق محرومیت او را داده بودند، تصریح کرد: ما دو سه نامه به کمیته انضباطی و استیناف نوشتیم تا محرومیت بازی سوم و امید عالیشاه تعلیق شود همچنین در خصوص وضعیت مایکل اومانیا که دو کارت گرفته بود و اخراج شده بود صحبت کردیم. اعلام کردیم که همین اتفاق برای استقلالی‌ها هم رخ داده و خسرو حیدری محروم شده بود اما او توانست بازی کند. من به دوستانم گفتم که قواعد فیفا را بررسی کنند. امیدوارم راهی باشد که بتوان از این بازیکنان استفاده کرد. مصدوم و محروم داریم و این شرایط برای ما سخت است. امیدوارم که راهی وجود داشته باشد که او بتواند به تیم کمک کند.

درخشان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان مصدوم پرسپولیس اشتیاقی برای بازگشت به تیم ندارند، افزود: به هر حال مصدومیت بازیکنان شدید و یا جزئی است و مصدومیت‌های جزئی خیلی زود برطرف می‌شود اما مصدومیت‌های شدید گاهی زما‌ن‌بر هستند به طور مثال پارگی عضله و کشیدگی شدید باعث می‌شود تا بازیکنان نتوانند خیلی زود به شرایط آرمانی برگردند.

وی ادامه داد: البته من در علم پزشکی وارد نیستم و نمی‌دانم که اگر بازیکنان از دستگاه‌های فیزیوتراپی بیشتر استفاده کنند باعث مشکل می‌شود یا نه اما باید دید برنامه‌ریزی پزشک در این باره چه بوده است اما همان زمان که حقیقی و صادقیان مصدوم شدند پزشکان به من گفتند که این دو بازیکن 5-4 هفته دور از میادین هستند اما این مسئله یک مسئله پزشکی است و من به آن وارد نمی‌شوم اما قبول ندارم که بازیکنان برای برگشتن به میدان کم‌انگیزه باشند چون الان شرایط در باشگاه ما به گونه‌ای است که وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود و از میادین دور است از یک سری از پرداختی‌ها هم محروم است و اینطور نیست که همانند بازیکنانی که بازی می‌کنند دریافتی از باشگاه داشته باشند و این جزو قوانین باشگاه ماست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه او می‌خواست محسن مسلمان را به پرسپولیس بیاورد اما گفته می‌شود این بازیکن راهی استقلال شده‌،‌اظهار داشت:‌من هنوز نمی‌دانم که مسلمان به استقلال رفته یا نه اما به من گفته‌اند که توافقاتی در این زمینه حاصل شده که بازیکن بدهند و بازیکن بگیرند اما در هر حالت باید بگویم که وقتی ما درخواست جذب این بازیکن را داشتیم پیشنهاد عجیبی از سوی باشگاه ذوب آهن به ما داده شد چرا که آنها رقمی در حدود دو میلیارد تومان برای رضایتنامه دائمی مسلمان از ما درخواست کردند.

درخشان درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال خوزستان در ازای میثم مجیدی بازیکن‌شان برای حضور در پرسپولیس خواهان جذب محمد نوری و مهدی طارمی شده‌اند، گفت: ما می‌خواهیم در پست‌هایی که نیاز به بازیکن داریم بازیکن جذب کنیم اما قرار نیست که نقاط قوت خودمان را از دست بدهیم و نباید اینطور باشد که برای اینکه یک پست را درست کنیم قوت قلب‌هایمان را از دست بدهیم.مسئولان استقلال خوزستان دو بازیکن شاخص ما را خواسته‌اند که دادن آنها به تیم لطمه می‌زند اما فعلا در حال صحبت هستیم تا ببینیم آیا با دریافت مبلغی به تفاهم می‌رسیم یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها