جام جم ورزشی: تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که هواداران به علت استعفای رئیس کمیته انضباطی مقابل مجموعه شیرینی پخش کردند.
کد خبر: ۷۴۷۰۶۹
پخش شیرینی در تمرین پرسپولیس به خاطر استعفای یک مدیر

تمرین عصر دیروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پشت درهای بسته برگزار شد که حدود ۱۰ هوادار و همچنین چند خبرنگار مقابل در مجموعه حضور داشتند. حواشی این تمرین را در زیر می‌خوانید:

*بازیکنان پرسپولیس از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به مجموعه آمدند تا تمرینشان را آغاز کنند. آنها ابتدا به سالن بدنیازی مجموعه رفتند و با وزنه بدن‌هایشان را گرم کردند.

* سرخپوشان پس از حدود ۳۰ دقیقه تمرین بدنسازی به زمین رفتند تا تمرینات تیمی را آغاز کنند.

* درخشان ابتدا حدود ۱۰ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد.

* اکثر زمان این جلسه تمرینی به کارهای بدنسازی اختصاص داشت و سرخپوشان در زمین هم حدود ۲۰ دقیقه به کارهای بدنسازی و انجام کارهای کششی پرداختند.

*حفظ توپ و پاسکارهای کوتاه و بلند از برنامه دیگر پرسپولیسی‌ها در این تمرین بود که درخشان تاکید داشت بازیکنان به درستی این کارها را انجام دهند.

* پیام صادقیان و رضا حقیقی با وجود حضور در مجموعه درفشی‌فر دقایقی تمرین را مشاهده کردند و سپس به کلینیک مجموعه رفتند تا کارهای درمانی شان را دنبال کنند.

* سرخپوشان پس از دقایقی به فوتبال درون تیمی در نصف زمین پرداختند که درخشان چندین بار بازی را قطع کرد و به بازیکنان تذکرات فنی داد.

* هوادارانی که مقابل درب مجموعه درفشی‌فر حضور داشتند، به علت استعفای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی شیرینی مقابل مجموعه پخش کردند.

* یکی از لیدرها هم به خاطر تولدش با شیرینی با مجموعه آمده بود.

* مهدی طارمی دیگر مصدوم پرسپولیس هم امروز در کلینیک مجموعه مشغول کارهای درمانی‌اش شد.

* سوشا مکانی، نیلسون و دروازه‌بان امیدهای پرسپولیس هم زیر نظر نادر باقری به صورت اختصاصی تمرین کردند.

* این تمرین حدود ساعت ۱۷ خاتمه یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها