پخش سریال «وفا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی از امشب از شبکه ‌آی‌فیلم آغاز می‌شود و این شبکه سریال‌های «آخرین ستاره شب» و «شب آفتابی» را هم بزودی پخش خواهد کرد.
کد خبر: ۷۴۶۷۸۷
هانیه توسلی، وفا را به آی‌فیلم می‌آورد

به گزارش جام‌جم، سریال تلویزیونی وفا به نویسندگی علیرضا افخمی و سعید رحمانی و بازی پوریا پورسرخ، هانیه توسلی، فرهاد قائمیان، فرهاد اصلانی، سیروس کهوری‌نژاد، لیدا عباسی و الیزابت امینی ساخته شده و درباره جوانی به نام ژوبین پناهی است که به جرم جاسوسی برای کشور اسرائیل در لبنان زندانی است. او به دلیل مشکلات روحی و روانی که پس از کشته شدن پدر و مادرش در انفجار بمبی در قبرس پیدا کرده، به بیمارستان منتقل می‌شود. در این زمان مامور ویژه‌ای از طرف موساد و سازمان امنیت ملی اسرائیل برای ربودن او از آسایشگاه روانی وارد ایران می‌شود و... .

سریال وفا از امشب ساعت 18 و 30 دقیقه از شبکه ‌آی‌فیلم پخش می‌شود. سریال شب آفتابی به کارگردانی قاسم جعفری از سه‌شنبه هجدهم آذر ساعت 21 و 30 دقیقه شروع می‌شود. این سریال با بازی رزیتا غفاری و علی‌رام نورایی درباره دختری است که به دلیل عشقش به پسر مورد علاقه‌اش وارد ماجراهایی شده و در نهایت راهی زندان می‌شود و با گرفتن مرخصی از زندان به‌خانه‌ای پناه می‌برد و دیگر قصد برگشت به زندان را ندارد تا این‌که در آن خانه اتفاقاتی رخ می‌دهد که به تحول او منجر می‌شود. سریال آخرین ستاره شب به کارگردانی منوچهر پوراحمد از بیست و دوم آذر ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه‌ آی‌فیلم به‌نمایش درمی‌آید.

در این سریال داوود رشیدی، هما روستا، اکبر عبدی، زنده‌یاد منوچهر حامدی، علی زندی، هما خاکپاش و... بازی کرده‌اند. داستان درباره پسر جوانی به نام مهراب است که علاقه‌ای به رفتن خارج از کشور ندارد. تا این‌که با اصرار پدرش که یک جراح است برای ادامه تحصیل راهی خارج از ایران می‌شود. پس از مدتی پدر از طریق یکی از دوستان متوجه می‌شود که پسرش مبتلا به ایدز شده است و... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سارا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
۰
۰
حالا مگه كی هست كه همه می گن چراتسلیت نگفته خوب نگه این همه ادم ازمرگ اقای پاشایی ناراحت شدن حالا لنگ یه تسلیت هانیه توسلی هستید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها