جام جم ورزشی: زلاتکو کرانچار دوباره به نیمکت پرسپولیس نزدیک شده این در حالی است که خبر می رسد مسئولان پرسپولیس به درخشان اولتیماتوم اخراج داده اند.
کد خبر: ۷۴۶۷۰۴
کرانچار دوباره به پرسپولیس نزدیک شد/اولتیماتوم اخراج به حمید درخشان

به گزارش جام جم ورزشی ، زمانی که حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شد بسیاری بر این اعتقاد بودند که درخشان سرمربی موقت است و کرانچار به زودی جای او را می گیرد اما به مرور سایه کرانچار از درخشان دور شد و دیگر کسی این مربی کروات را گزینه اصلی حضور بر روی نیمکت پرسپولیس ندانست. اما نتایج اخیر پرسپولیس از یک سو و دور شدن قطعی و کامل کرانچار از نیمکت تیم ملی فوتبال امید نیز از سوی دیگر باعث شد تا بحث مجدد حضور این مربی در پرسپولیس شکل بگیرد به خصوص اینکه شنیده می شود سیاسی به حمید درخشان اولتیماتوم داده است.

روزنامه خبر ورزشی امروز خبر داده که سیاسی به درخشان پیغام داده فولاد را نبری اخراجی! به هر حال صحت و سقم این خبر تایید شده نیست اما مشخص است که با نتایج اخیر پرسپولیس، مطرح شدن نام کرانچار به عنوان جانشین درخشان بسیار محتمل است.

البته زلاتکو کرانچار که این روزها به دلیل آنچه که "منشوری بودن" نامیده می شود از حضور بر روی نیمکت تیم ملی امید محروم شد اما به نظر می آید این مشکل وی در پرسپولیس قابل رفع است به شرط اینکه وی خود را با شرایط فرهنگی ایران مطابقت بدهد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها