فناوری دیجیتال

چمدان هوشمند

Blusmart نام جدید چمدان هوشمندی است که توسط تلفن همراه قابل کنترل است. با استفاده از نرم افزار مربوطه شما می توانید قفل چمدان خود را باز و یا بسته کنید، از وزن بار داخل چمدان مطلع شوید و یا موقعیت جغرافیایی چمدان روی نقشه را مشاهده کرده و یا حتی گوشی خود را شارژ کنید.
کد خبر: ۷۴۶۵۰۱
چمدان هوشمند

جام جم کلیک: با پیشرفت تکنولوژی و هوشمند سازی بسیاری از دستگاه‌ها اکنون نوبت آن رسیده است که شاهد ساخت وسیله‌ای هوشمند در صنعت چمدان سازی باشیم تا مشکلات مسافران را به حداقل برساند و کابوس گم شدن چمدان در فرودگاه برای همیشه فراموش شود.

Blusmart نام جدید چمدان هوشمندی است که توسط تلفن همراه قابل کنترل است. شما با استفاده از نرم افزار مربوطه می توانید قفل چمدان خود را باز و یا بسته کنید، از وزن بار داخل چمدان مطلع شوید و یا موقعیت جغرافیایی چمدان روی نقشه را مشاهده کرده و یا حتی گوشی خود را شارژ کنید.

این چمدان هوشمند با اتصال به تلفن همراه شما و ایجاد برخی‌ ویژگی ها برای شما، به طور کامل سبک و سیاق مسافرت شما را تغییر می‌دهد. همه می‌دانیم که هیچ چیز جز گم کردن چمدان نمی‌تواند شوق و لذت یک مسافرت را از بین ببرد. شما با استفاده از Blusmart می‌توانید قفل چمدان را باز و یا بسته کنید. همچنین زمانی‌ که از چمدان دور می‌شوید چمدان به طور خودکار قفل می‌شود. شما می‌توانید توسط برنامه مربوطه اجازه باز و بسته کردن چمدان را در اختیار افراد دلخواه خود قرار دهید. اگر کسی‌ مبادرت به باز کردن و یا شکستن قفل چمدان کند نیز توسط دریافت پیام‌ آگاه خواهید شد.

معضل اضافه بار و در صف قرار گرفتن برای پرداخت مبلغ اضافه بار همیشه خسته کننده است، با کشیدن دسته چمدان رو به بالا همیشه می‌توانید از وزن بار داخل چمدان مطلع شوید و وقت کمتری را صرف چانه زدن با مسئولین هواپیمائی کنید.

وقتی‌ به مسافرت می‌روید دوست دارید همه دوستان خود را لحظه به لحظه از موقعیت خود آگاه کنید و برای آنها عکس بفرستید یا عکس‌های خود را در اینستاگرام منتشر کنید، مسلماً شارژ گوشی همراه کفاف یک روز کامل را نمی‌دهد و شما را در این کارزار تنها می‌گذارد. با طراحی منحصر به فرد این چمدان و تجهیز آن با باتری، می‌توانید گوشی همراه خود را تا چندین مرتبه در روز شارژ کنید.

با تعبیه سنسور مخصوص در داخل چمدان اگر آن‌را را در نقطه‌ای جا بگذارید، گوشی همراه شما شروع به هشدار دادن و آگاه کردن شما می‌کند و می‌توانید آخرین مختصات گوشی خود را روی نقشه ببینید.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها