فناوری دیجیتال

دکمه هوشمند همه کاره

این دکمه بدون سیم که Flic نام دارد با هدف حذف عمل لمس گوشی موبایل برای انجام کارهای مورد علاقه شما طراحی شده است.
کد خبر: ۷۴۶۴۹۸
دکمه هوشمند همه کاره

جام جم کلیک: این دکمه بدون سیم که Flic نام دارد با هدف حذف عمل لمس گوشی موبایل برای انجام کارهای مورد علاقه شما طراحی شده است.

در واقع این دکمه نقش یک میان‌بر را ایفا می‌کند که برای ایجاد ارتباط بین گوشی هوشمند شما و فعالیتی که قرار است انجام بشود، طراحی شده.

این دکمه قابلیت های بسیار زیادی را شامل می‌شود. برخی از کارهای قابل انجام توسط این دکمه عبارتند از: با شخص مورد علاقه خود تماس بگیرید، چراغ‌های منزلتان را روشن یا خاموش کنید، موقعیت جغرافیای خود را برای شخص مورد نظر بفرستید، عکس یادگاری بیندازید و بسیاری از قابلیت‌های دیگر که کار شما را بسیار راحت می‌کند.

شرکت‌های مختلفی‌ با استفاده از وای-فای ، بلوتوث و RF سعی‌ بر هماهنگ کردن و اتصال وسایل هوشمند خانه شما دارند اما اکنون تنها با استفاده از فشار دادن یک دکمه تمام این هماهنگی ها انجام خواهد گرفت.

اگر در راه بازگشت به منزل و در حال رانندگی‌ هستید و می‌خواهید همسر خود را از ورودتان آگاه کنید، کافیست تنها یک دکمه را فشار دهید، تا هم از خطرات احتمالی‌ صحبت با گوشی همراه در حال رانندگی‌ بکاهید و هم جریمه نشوید. اگر همیشه در خانه گوشی خود را گم می‌کنید و یا در زمان بیرون رفتن آن‌را در منزل جا می گذارید، کافیست دکمه را فشار دهید و گوشی خود را پیدا کنید.

با Flic بسیاری از کارها سریع تر و آسان‌تر انجام می‌گیرد، شما می‌توانید یکی‌ از آنها را همیشه در دستان خود داشته باشید و یا برای انجام کاری خاص آن‌را در جایی قرار دهید، اما فراموش نکنید که همه این قابلیت ها در گرو داشتن یک گوشی هوشمند است که نرم‌افزار مربوطه باید روی آن‌ نصب گردد. نحوه کار با دکمه هوشمند بسیار آسان است، فقط کافیست با وارد شدن به نرم افزار فعالیت مورد نظر را تعریف و یا انتخاب کنید و سپس دکمه هوشمند را فشار دهید.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها