کسبه شوش، زنان تبهکار را شناسایی کنند

سرقت‌با جلیقه‌های مخصوص! + عکس

زن سارق پس از سرقت کارت عابربانک زنی در داروخانه با برداشت 20 میلیون از آن، برای خود طلا خرید.
کد خبر: ۷۴۵۸۲۷
زن سارق با پول‌های سرقتی طلا خرید

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش زن جوانی همراه شوهرش با حضور در پلیس فتای شهرستان فردیس از سرقت کارت بانکی‌اش و خالی شدن حساب خود خبر داد.

شاکی در اظهاراتش گفت: خانه‌ای خریده بودیم و قرار بود 20 میلیون تومان پول باقیمانده را چند روز بعد به حساب فروشنده واریز کنیم. شوهرم بناچار خودرویش را فروخت و مبلغ مورد نظر را تهیه کرد و به حساب بانکی‌ام ریخت تا آن را به حساب فروشنده واریز کنم. شب حادثه برای خرید دارو به داروخانه‌ای در یکی از محله‌های شهر رفتم و پس از خرید دارو پول آن را از طریق کارتخوان پرداخت کردم.

وی ادامه داد: زمانی که به خانه بازگشتم، متوجه شدم بخشی از کیفم بریده شده و کارت عابربانکم به سرقت رفته و به دلیل این‌که بانک تعطیل بود، مجبور شدم روز بعد برای مسدود کردن حسابم بروم که همان جا متوجه شدم 20 میلیون تومان از آن برداشت شده است. نمی‌دانم سارق چه کسی است.با تشکیل پرونده و با دستور قضایی، تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا برای رازگشایی از این سرقت آغاز شد.

آنها ابتدا به داروخانه‌ای که شاکی رفته بود، اعزام شدند و به بازبینی دوربین مداربسته این محل پرداختند و متوجه شدند زمانی که شاکی وارد داروخانه شده زن جوانی به‌عنوان مشتری روی صندلی نشسته بوده و وقتی مالباخته رمز خود را به صندوقدار می‌گفت آن را یادداشت کرد. این زن سپس با نزدیک شدن به شاکی اقدام به سرقت کارت عابربانک او کرد. با به دست آمدن تصویر زن سارق، او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و مشخص شد، وی با حضور در چند طلافروشی با 20 میلیون تومان، سکه و طلا خریده که در بازبینی فیلم دوربین این مکان‌ها مشخص شد که تصاویر متعلق به همان متهمی بوده که در تعقیبش هستند.

تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری زن سارق و برملا شدن دیگر جرایمش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها