جام جم ورزشی: مرد همیشه جنجالی فوتبال باز هم حاشیه ساز شد، البته این حاشیه ممکن است به قیمت محرومیت سنگین او از فوتبال تمام شود.
کد خبر: ۷۴۴۹۶۴
دردسر جدی برای آقای حاشیه+عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی باشگاه لیورپول انگلیس اخیرا پستی بر روی اینستاگرام خود گذاشته که حاوی پیام های نژادپرستانه است، این در حالیست که خود بالوتلی سیاه پوست است.

بالوتلی این عکس را در اینستاگرام خود منتشر کرده که در بخشی از آن نوشته شده"مثل یک مرد سیاه پوست می پره، و مثل یک یهودی سکه را می قاپه". این پیام توهین آمیز به سیاه پوستان از دید اتحادیه فوتبال انگلیس دور نمانده و ممکن است حداقل پنج جلسه محرومیت برای وی در نظر گرفته شود. البته یهودیان نیز حملاتی همه جانبه و بسیار توهین آمیز به این فوتبالیست سرشناس ایتالیایی انجام دادند این در حالی است که بالوتلی اعلام کرده هیچ قصدی برای توهین کردن نداشته است. این عکس جنجالی بالوتلی بر روی اینستاگرامش در ادامه می بینید:

البته بالوتلی پس از این اتفاق به سرعت این پست را از روی اینستاگرام حذف کرد. او در پاسخ به افرادی که شدیدا به او حمله کرده بودند پست دیگری بر روی اینستاگرام خود گذاشت با این مضمون:" مادر من یهودی است پس همه تان لطفا خفه شید."

البته حاشیه بالوتلی به همین جا ختم نشد. او پست دیگری بر روی اینستاگرام خود گذاشت که آن را نیز بلافاصله برداشت. او عکسی بر روی اینستاگرام خود گذاشته بود که این عکس وی را در مقابل تصویر لوئیس سوارز مهاجم جنجالی فصل گذشته لیورپول و کنونی بارسلونا نشان می دهد. بالوتلی دست خود را به گونه ای مقابل صورت سوارز گرفته که گویا وی در حال گاز گرفتن عکس سوپر ماریو است. البته بالوتلی این عکس را هم به سرعت برداشت:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها