موسیقی یکی از علایق هر شخص در زندگی امروزی است و بخشی از زمان را در زندگی روزمره هر انسان به خود اختصاص داده است. اما تاکنون با حرکات طبیعی دست‌های خود موسیقی مورد علاقه خود را پخش کرده‌اید؟
کد خبر: ۷۴۴۴۱۷
نرم‌افزار موبایل: کنترل موسیقی با حرکت دست

جام جم کلیک: نرم‌افزار BrainWave توسط گروه Ari طراحی شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا عملیات پخش، مکث و انتخاب آهنگ را به سادگی و تنها با حرکت دستانتان در گوشی هوشمند و تبلت خود کنترل کنید.

این نرم‌افزار طوری طراحی شده است که می‌تواند حرکات دست را تقریبا از فاصله 90 سانتیمتری تشخیص دهد. برای استفاده از برنامه می‌باید کل دست شما توسط دوربین جلو دیده شود و حرکات پخش، مکث و انتخاب را انجام دهید.

برخی از ویژگی‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

- بهینه‌سازی قدرت تشخیص حرکات دست از فاصله 90 سانتیمتری

- بهره‌گیری از دوربین جلو در گوشی‌های هوشمند و تبلت

- اضافه کردن خودکار موسیقی‌های سازگار با نرم‌افزار

- کارکردن در زمان خاموش بودن صفحه نمایش حتی در حالت قفل شده

نرم‌افزار BrainWave در هنگام سفر این قابلیت را برای شما فراهم می‌آورد تا بدون اینکه چشم از جاده بردارید ماهرانه و به‌سادگی موسیقی را کنترل کنید و سفری امن را پیش رو داشته باشید.

به زودی قابلیت‌هایی ویژه‌ای همچون تنظیم صدا با یک ژست خاص و حالت خودرو (نرم‌افزار را قادر به تشخیص حالت رانندگی خواهد کرد و به طور خودکار موسیقی را برای راننده کنترل می‌کند)، به این نرم‌افزار اضافه می‌شود.

توجه داشته باشید جهت استفاده از دوربین جلوی گوشی یا تبلت به منظور عکس گرفتن باید ابتدا از نرم افزار خارج شوید و سپس اقدام به عکس گرفتن نمایید.

دانلود رایگان نرم‌افزار BrainWave برای اندروید

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها