مسعود ده‌نمکی فیلم سینمایی «رسوایی 2» را اواخر امسال وارد مرحله پیش‌تولید می‌کند تا سال آینده شاهد تولید فیلمی باشیم که پیش از این ده‌نمکی اعلام کرده بود ادامه آن را نخواهد ساخت.
کد خبر: ۷۴۴۳۴۸
ده‌نمکی «رسوایی 2» را می‌سازد

به گزارش مهر، ده‌نمکی بتازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «رسوایی 2» را دریافت کرده است و با توجه به این‌که قرار است پیش‌تولید این پروژه سینمایی اواخر زمستان آغاز شود، این امکان دیگر چندان میسر نیست که این بار هم فیلم ده نمکی به اکران نوروزی برسد.

داستان «رسوایی 2» مضمونی عرفانی و اخلاقی دارد و از زمانی آغاز می‌شود که روحانی داستان «رسوایی 1» از شهر خود خارج شده و به یک شهر فرضی سفر می‌کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که شخصیت اصلی داستان در «رسوایی» که نقش آن را اکبر عبدی بازی می‌کرد، در این فیلم سینمایی نیز حضور دارد اما این‌که باز هم در لباس روحانیت حاضر شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

«رسوایی» چهارمین اثر مسعود ده‌نمکی است که در سال 91 ساخته شده است و داستان دختری به نام افسانه ساکن جنوب شهر است که علاقه‌مند به حضور در جامعه با ظاهری متفاوت است. خانواده وی از طرف آقاشریف که طلبکار و صاحبخانه آنهاست، تحت فشار هستند. آقاشریف که مردی میانسال و مجرد (به‌دلیل فوت همسر) است، علاقه‌مند به ازدواج با افسانه است و.... اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی و مریم کاویانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها