جام جم ورزشی: فکر می کنید استعدادهای کدام یک از ستاره های فوتبال در سه سالگی کشف شد؟!
کد خبر: ۷۴۳۷۱۳
استعداد این فوتبالیست در 3 سالگی کشف شد!+ عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، نوابغ فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی زمانی که بین سن 7 تا 10 سال داشتند فوتبال را آغاز کردند. وین رونی، زلاتان ابراهیموویچ و چند ستاره دیگر دنیای فوتبال نیز در همین سن و سال ها بودند که فوتبال را به طور جدی استارت زدند. اما فکر می کنید کدام ستاره دنیای فوتبال است که وقتی تنها سه سال داشت استعدادش در فوتبال شناسایی شد؟! او کسی نیست جز آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی تیم منچستریونایتد. این هافبک 26 ساله با آرژانتین نایب قهرمان جام جهانی 2014 برزیل شد و علاوه بر آن پیش تر به قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری(جام حذفی اسپانیا) با درخشش فوق العاده اش کمک زیادی کرد. او فصل گذشته برترین بازیکن رئال مادرید بود و به اعتقاد بسیاری تاثیر گذاری بیشتری نسبت به رونالدو در تیم داشت. اما یک سری اختلاف با سران رئال مادرید جدایی دی ماریا را از رئال مادرید رقم زد، بازیکنی که با 20 پاس گل در فصل 2014-2013 بیشتر از هر بازیکن دیگری در دنیا به هم تیمی هایش پاس گل داد.

چنین بازیکنی به منچستریونایتدی پیوست که در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشت و اکنون هنوز به طور کامل از بحران خارج نشده است با این حال از حضور در جمع شیاطین سرخ رضایت کامل دارد.

ستاره تیم ملی آرژانتین نسبت به بسیاری از ستاره های دیگر دنیای فوتبال خیلی زود فوتبال را شروع کرد. او تنها سه سال داشت وقتی تصمیم گرفت فوتبالیست شود. یک استعدادیاب باشگاه آرژانتینی "توریتو" استعدادهای دی ماریا را مثبت ارزیابی کرد تا والدین او تصمیم بگیرند با مراقبت های ویژه از پسر خردسال او یک فوتبالیست بسازند، فوتبالیستی که اکنون یکی از برترین بازیکنان دنیاست اما هنوز هم برای اینکه به ستاره بزرگ تری تبدیل شود فرصت دارد.

دی ماریا اخیرا از سوی فیفا به عنوان یکی از 15 هافبک برتر دنیا در سال 2014 معرفی شده و حتی کاندیدای کسب توپ طلای 2014 هم هست هر چند او در برابر کریستیانو رونالدو و یا لیونل مسی عملا هیچگونه شانسی ندارد.

جدیدترین عکس های این فوتبالیست شاخص را در ادامه می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها