برخی هواداران قلعه نویی مدعی شدند

رد پای جواد نکونام در ناکامی‌های اخیر استقلال؟!

جام جم ورزشی: عده ای از هواداران تیم فوتبال استقلال کاپیتان تیم ملی را علت اصلی باخت های پیاپی تیم محبوبشان می دانند.
کد خبر: ۷۴۳۶۲۶
رد پای جواد نکونام در ناکامی‌های اخیر استقلال؟!

با گذشت دو روز از باخت استقلال مقابل ذوب آهن، هواداران این تیم دلایل فراوانی برای باخت رو کرده اند و هر کدام سعی داشتند تا از زاویه نگاه خود این باخت را بررسی کنند. عده ای قلعه نویی را مقصر داستند و عده ای بازیکنان تیم را و عده ای هم زمین و زمان را.

جالب ترین نظر اما مربوط به آن عده از هواداران بود که جواد نکونام را دلیل باخت تیم شان می دانستند. آنها معتقد بودند بازیکنان ملی پوش استقلال به خاطر رفاقت با جواد نکونام در کار قلعه نویی اختلال ایجاد می کنند.

آنها در شبکه های اجتماعی نوشتند که ملی پوشان استقلال به خاطر دوستی با نکونام و برای اینکه جایگاه شان در تیم ملی به خطر نیفتد زیر نظر کسی که از کاپیتان تیم ملی شکایت کرده، کم کاری می کنند!

البته آنها مثال هایی هم برای اثبات حرف شان داشتند. نتایج استقلال پس از اضافه شدن امیرحسین صادقی به ترکیب اصلی تیم، اشتباهات عجیب هاشم بیگ زاده و عملکرد ضعیف آندو در میانه میدان از جمله مثال های این عده بود.

آنها حتی پا را فراتر گذاشتند و تجمع چند روز قبل مقابل درب باشگاه استقلال را به کاپیتان تیم ملی ربط دادند. آبی‌دوستان نوشتند چطور می شود در روزهایی که هیچ کس به «م.ع» توجهی ندارد، یک نفر بنری را با استفاده از نام این فرد مقابل باشگاه می برد.

حال باید دید در روزهای آینده هواداران استقلال چه دلایلی برای نتایج چند وقت اخیرشان پیدا می کنند.(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها