صاحبان روبان قرمز چگونه از ما متنفر می‌شوند ؟

واکنش عجیب ایرانی ها به نماد بیماری ایدز

دانشگاه آزاد اسلامی قصد دارد در واحد رودهن خود، همایش ایدز برگزار کند. هدف از این اقدام، آگاهی دانشجویان از این بیماری مهلک و شناخت راههای پیشگیری از آن است.
کد خبر: ۷۴۳۰۵۲
دانشگاه آزاد، هفته آینده همایش ایدز برگزار می کند

دکتر سید محمدمهدی حمدی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با اعلام این خبر گفت: همایش دانشجویی روز جهانی ایدز همزمان با روز جهانی ایدز از ساعت ٩ صبح تا ١٢ ظهر یکشنبه ، نهم آذر، در سالن آمفی تاتر دانشگاه آزاد واحد رودهن و با همکاری مرکز مشاوره این دانشگاه و حضور داوطلبانه دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مشاوره برگزار می شود .

به گفته این مسئول ، دکتر محمود گلزاری، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، دکتر نقی شجاع رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، دکتر فرداد درودی، مدیر کشوری برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز، دکتر غلامرضا نورآبادی کارشناس انتقال دانش دانشگاه علوم پزشکی تبریز و حجت الاسلام و المسلمین محمد ابراهیم سراج، مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، از جمله مهمانان ویژه این همایش هستند.

حمدی با اشاره به این که هدف از برگزاری همایش روز جهانی ایدز در دانشگاه ، افزایش اطلاع رسانی درباره بیماری ایدز و راه های پیشگیری از آن است ، افزود : در پایان این همایش یک کارگاه آموزشی با عنوان «توانمندسازی در برابر آسیب های اجتماعی» برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها