گزارشی از اتفاقات باور نکردنی در لیگ برتر فوتبال بانوان

فجایع دیده نشده در فوتبال بانوان ایران!

جام جم ورزشی: جادوگر، زد و بند و تکل عمدی برای مصدوم کردن یک بازیکن. این اتفاقاتی است که در فوتبال ایران می افتد.
کد خبر: ۷۴۱۵۶۷
فجایع دیده نشده در فوتبال بانوان ایران!

به گزارش جام جم ورزشی، البته اشتباه نکنید، منظور لیگ برتر مردان نیست، اینجا فوتبال بانوان و آن لیگ برتر نه چندان با کیفیتش مد نظر قرار دارد. پیش از این از ضعف های مفرط و کیفی و کمی فوتبال بانوان نوشته بودیم اما گویا مساله حادتر از آن است که فقط در مسائل فنی بگنجد.

در ادامه گزارشی از اتفاقات عجیب و غریب فوتبال بانوان پیش روی شما می آید که اگر در فوتبال مردان اتفاق افتاده بود جنجال بسیار بزرگی به وجود می آمد اما از آنجایی که این اتفاقات در فوتبال بانوان می افتد کسی به آنها توجه نمی کند. با هم برخی از آنها را مرور می کنیم:

جادوگران فوتبالی

حضور جادوگر در فوتبال بحثی نخ نما و تکراری است اما وقتی در فوتبال بانوان هم این اتفاق می افتد باید کمی تامل کنیم. در جریان یکی از بازی های لیگ برتری پشت دروازه یک تیم اصفهانی یک زن در حال خواندن ورد و جادو بوده است. این اتفاق در تهران هم مشاهده شده. جادوگر به فوتبال بانوان هم سرایت کرده است؟ شواهد که این اتفاق را تصدیق می کند.

تکل از پشت

می گویند دو بازیکن 19 و 21 ساله در جریان تمرینات یک تیم شهرستانی شدیدا با یکدیگر درگیری پیدا می کنند و کارشان به زد و خورد می کشد. بعد از مدتی یکی از این دو بازیکن از تیم خود جدا شده و به یک باشگاه ارومیه می رود. او هنگامی که در یک بازی لیگ برتری مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد در یکی از دقایق بازی عمدا تکل از پشت پا روی همان بازیکنی می رود که قبلا با او کتک کاری کرده است. طبیعتا با این خطا اخراج می شود و آن بازیکن هم به دلیل کیفیت بد زمین مسابقه زانوی هر دو پایش به شدت مجروح می شد. بازیکنی که تکل رفته بعد از بازی با افتخار به هم تیمی هایش می گوید که عمدا این کار را کرده است!

زد و بندهای فوتبالی

متاسفانه رد و پای زد و بند هم به فوتبال کشیده شده است، کافی است که پای صحبت های برخی از مربیان لیگ برتری بنشینید. یکی از این مربیان می گوید مدرک برای اثبات این ادعا نداریم و ممکن است حتی بابت این اظهارات محروم هم بشویم. می گویند یک تیم شهرستانی در ازای واگذار کردن دو بازیکن خود به دو تیم مختلف از آنها درخواست کرده مقابلشان ببازند!

کتک خوردن از مربی

تصور کنید در لیگ برتر فوتبال و در همین استقلال و پرسپولیس قلعه نویی و درخشان بخواهند دست روی بازیکنان خود بلند کنند، آنوقت است که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود. هر چند این اتفاق در لیگ برتر فوتبال مردان نمی افتد اما در لیگ برتر بانوان یک مربی محترم به دفعات دست روی بازیکنان نوجوان خود بلند کرده است! بازیکنان تیمی که این مربی در آن حضور دارد اکثرا زیر 20 سال دارند.

با گوشه ای از اتفاقات ناپسند فوتبال بانوان آشنا شدید، اتفاقاتی که مربیان و برخی از بازیکنان لیگ برتری در گفت و گو با جام جم ورزشی از آن پرده برمی دارند. البته از آنجایی که رسانه ها کمتر به فوتبال بانوان می پردازند و یا اینکه فقط به ذکر نتایج این رقابت ها بسنده می کنند نادیده گرفتن این اتفاقات عجیب نیست. امیدواریم این گزارش سبب توجه بیشتر به فوتبال بانوان و اتفاقات عجیب آن شود.

(جام جم ورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها