رئیس هیات مدیره جمعیت حمایت از قربانیان راه های کشور با اشاره به اینکه در 10 سال اخیر تعداد تلفات حوادث رانندگی در جاده ها از 27 هزار به 18 هزار نفر کاهش یافته است، گفت: تعداد کشته های رانندگی در ایران 50 درصد بیشتر از میانگین جهانی است.
کد خبر: ۷۳۸۹۰۳
کشته های ترافیکی ایران، 50 درصد بیشتر از میانگین جهانی

بخارایی امروز در همایش یادبود قربانیان حوادث رانندگی، اظهار داشت: در حالی که یک درصد جمعیت دنیا مربوط به ایران است، 1.5 درصد شبکه کشته های بین المللی راهها را به خود اختصاص داده ایم.

وی ادامه داد: ایمنی همراه با عزم ملی سرلوحه کار جمعیت حمایت از قربانیان راه ها قرار دارد و توسعه فعالیت های خود را بر مبنای گسترش واحدهای استانی این جمعیت بنا گذاشته ایم.

رئیس هیات مدیره جمعیت حمایت از قربانیان راه ها با اشاره به اینکه این جمعیت در حال حاضر 5 هزار عضو دارد، افزود: تلاش می کنیم که با جلب مشارکت های مردمی در راستای فرهنگ سازی برای پیشگیری از حوادث رانندگی در جاده ها گام برداریم.

بخارایی از راه اندازی 5 واحد استانی این جمعیت تا پایان سال خبر داد و گفت: انتظار داریم توجه به ایمنی در جاده ها به صورت دائمی بوده و آموزش عمومی و سلامت رانندگان در کشور بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد. ( مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها