10 نفر از اعضای باند، اتباع بیگانه بودند

سرقت با قمه و قداره قبل از طلوع خورشید

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند ۱۴ نفره سرقت از کارگاه‌ها و اماکن خصوصی و دستگیری چهار مالخر اموال مسروقه در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۸۴۵۶
سرقت با قمه و قداره قبل از طلوع خورشید

سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارگاه‌ها و اماکن خصوصی در سطح شهر اصفهان، دولت آباد و شاهین‌شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس بلافاصله در محل سرقت حضور یافته و با تحقیق از نگهبانان و بررسی صحنه‌های جرم دریافتند که این سرقت‌ها توسط باندی حرفه‌ای و مسلح به قمه و قداره و نیز مجهز به لوازم و امکانات مورد نیاز انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه پلیسی و با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان، مخفیگاه سارقان و محل نگهداری اموال مسروقه شناسایی شد و ماموران با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات هماهنگ و منسجم که در چهار نقطه شهر اصفهان انجام شد، تعداد ۱۴ نفر از سارقان را دستگیر کردند.

سردار آقاخانی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، سه دستگاه وانت پیکان، یک دستگاه سواری پراید، دو دستگاه موتورسیکلت و مقدار زیادی ضایعات فلزی مسروقه، دستگاه‌های DVR خرد شده مسروقه، دوربین‌های مداربسته سرقتی، ال سی دی، لپ تاب و مقادیری وسایل مسروقه از سوپرمارکت‌های سطح شهر کشف شد.

وی در خصوص نحوه سرقت توسط سارقان گفت: شگرد این باند به گونه‌ای بود که ابتدا یکی از آنها در پوشش خریدار ضایعات وارد این اماکن شده و تمامی موارد را کاملا بررسی و شناسایی می‌کرد و سپس به همراه سایر اعضای باند در ساعات بین ۲ تا ۵ بامداد به محل مورد نظر برای سرقت مراجعه و با استفاده از سلاح سرد، اقدام به بستن دست و پای نگهبان و حبس وی می‌کردند و اموال موجود را جمع‌آوری و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: سارقان پس از سرقت، اموال مسروقه را به کارگاهی که محل دپوی اموال مسروقه بود، انتقال داده و در آنجا آنها را به ضایعات تبدیل کرده و برای فروش آماده می‌کردند و به خریداران مربوطه می فروختند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه تعداد ۱۰ نفر از این سارقان از اتباع بیگانه و فاقد مدارک هویتی و اقامتی بودند، گفت: با اعتراف متهمان ۴ نفر از مالخران این پرونده نیز شناسایی و در عملیاتی ضربتی همگی آنها در ۲۴ ساعت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
وطندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
۰
۰
گویا این روزها شهر اصفهان ركورد خلافكاریها را درسطح كشور شكسته !! بعداز این دیگر مردم تمایلی ندارند باین شهر سفر كنند

نیازمندی ها