جام جم ورزشی: تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با کره جنوبی امروز در ورزشگاه آزادی پیگیری شد و پس از گذشت 30 دقیقه کادرفنی دستور داد تا تمرین پشت درهای بسته برگزار شود.
کد خبر: ۷۳۸۴۳۱
از بازگشت آزمون تا تمرین آقا وسط

هفتمین روز تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در جریان اردوی تیم ملی برای دیدار با کره جنوبی امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی پیگیری شد.

*از ساعت 10 و 20 دقیقه ملی‌پوشان یکی یکی وارد زمین شدند و به صورت 20 دقیقه به صورت دلخواه با بازی آقاوسط و پاسکاری خود را گرم کردند که در این بین گلرها در گروهی سه نفره به صورت جداگانه به کار با توپ پرداختند.

*قبل از آغاز تمرین کی‌روش در جلساتی جداگانه با آنالیزور، بدنساز و اوسیانو دستیار اولش شرکت کرد و پس از آن نیز با تمام دستیارانش در جلسه‌ای سرپایی مراحل تمرین را طراحی و با آنها مشورت‌های لازم را کرد.

*سرانجام امروز هاشم بیک‌زاده به تمرینات گروهی اضافه شد با این تفاوت که او یک کاور سبز رنگ به تن داشت تا بازیکنان تیم ملی به دلیل اینکه تازه از دوران مصدومیت جدا شده است هوای او را داشته باشند.

*ملی‌پوشان امروز پیراهن قرمز به تن داشتند و گلرها با پیراهن مشکی تمرین کردند.

* در دقایقی از تمرین جواد نکونام به صورت اختصاصی دقایقی را با اشکان دژاگه به صحبت پرداخت.

*از ساعت 10 و 40 دقیقه با سوت کی‌روش تمرینات به صورت رسمی آغاز شد و سرمربی تیم ملی با جمع کردن بازیکنان مراحل تمرین را به آنها توضیح داد.

*بازیکنان به مدت 5 دقیقه با دویدن در عرض زمین بدن‌های خود را گرم کردند تا آماده تمرینات گروهی شوند.

*سردار آزمون که روز گذشته به خاطر مشکلات شخصی در تمرین حضور نداشت از امروز دوباره به اردوی تیم ملی اضافه و با بازیکنان مشغول به تمرین شد.

*از ساعت 10 و 45 دقیقه بازیکنان زیر نظر بدنساز تیم ملی با حرکات کششی و نرمشی به ادامه مرحله گرم‌کردن پرداختند و سپس در دو گروه که هر گروه به دو تیم سفید و قرمز تقسیم شده بودند بازی آقاوسط را انجام دادند.

*ساعت 11 و پس از بازی آقاوسط ملی‌پوشان در گوشه‌ای از زمین استارت‌های کوتاه و بلند را تمرین کردند.

*از ساعت 11 و 10 دقیقه و با درخواست کی‌روش تمام عکاسان و خبرنگاران و تصویربرداران تمرین تیم ملی را ترک کردند تا تمرین پش درهای بسته برگزار شود. البته در این بین کی‌روش بازیکنان را در دایره‌ای به دور خود جمع کرده و به آنها کارهای تاکتیکی امروز را توضیح می‌داد. در این مرحله تأکیدات کی‌روش بر روی برخی از کارهای خاص جالب توجه بود و او از بازیکنان می‌خواست تا به دقت به فرامین او گوش کنند.

*گلرها نیز به صورت جداگانه زیر نظر دن‌گاسپار به تمرین پرداختند.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها