همه جا به‌راحتی عکس‌های سلفی بگیرید!

سه پایه دوربینی که به راحتی در کیف پولتان جا می‌شود!

گروه تجاری Pierre Jean قطعه‌ای پلاستیکی ابداع کرده است که به اندازه کارت بانکی شماست. در نگاه اول بسیار ساده به نظر می‌رسد و شاید فکر کنید که کاربرد خاصی نداشته باشد.
کد خبر: ۷۳۷۱۱۵
سه پایه دوربینی که به راحتی در کیف پولتان جا می‌شود!

جام جم کلیک: این روزها بازار عکس‌های سلفی داغ است وپاز شرکت‌های سازنده گوشی همراه تا آنهایی که تجهیزات جانبی آن را تولید می کنند سعی در ارایه محصولاتی در این راستا دارند.

گروه تجاری Pierre Jean قطعه‌ای پلاستیکی ابداع کرده است که به اندازه کارت بانکی شماست. در نگاه اول بسیار ساده به نظر می‌رسد و شاید فکر کنید که کاربرد خاصی نداشته باشد. ولی این قطعه پلاستیکی با نام STAND-POD در حقیقت پایه ای برای گرفتن عکس سلفی توسط گوشی همراه و نیز پایه ای برای قرار دادن گوشی روی میز در دوحالت افقی و عمودی است تا شما بتوانید فیلم مورد علاقه خود را به راحتی با آن تماشا کنید.

STAND-POD برای گوشی‌های همراه با ضخامت کمتر از۱۰ میلی متر همچون آیفون ۴ تا ۶، سامسونگ گالکسی S3 و اچ تی سی One X قابل استفاده است.

هنگامی که کارایی و سادگی با هم همراه می‌شوند نتیجه لذت بخشی را به وجود می آورند. جالب است بدانید این وسیله بیش از ۲۰ بار تغییر شکل داده است تا به شکل کنونی برسد.

قیمت STAND-POD حدود ۱۳ دلار ناقابل است.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها