هفته یازدهم لالیگا

شکست مدافع عنوان قهرمانی

جام جم ورزشی: سویا در هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا مقابل لوانته به تساوی رسید و آتلتیکو مادرید مدافع عنوان قهرمانی شکست خورد.
کد خبر: ۷۳۶۷۰۷
شکست مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته یازدهم رقابتهای لالیگا اسپانیا یکشنبه شب با دیدار تیم‌های رئال سوسیه داد و اتلتیکو مادرید به پایان رسید که طی آن تیم سوسیه داد با حساب 2 بر یک از سد شاگردان سیمئونه گذشت. کارلوس ولا(15) و ایمانوئل آگیره(82) گلهای تیم سوسیه داد را به ثمر رساندند. ماریو مانژوکیچ هم در دقیقه 10 برای اتلتیکو گلزنی کرد.

بازیکنان اتلتیکو مادرید که در این بازی تحت فشار فراوانی قرار داشتند بازی کاملا خشنی را به نمایش گذاشتند طوری که 7 بازیکن این تیم کارت زرد دریافت کردند و ژولهرم سیکوئیرا(50) هم از تیم اتلتیکو اخراج شد تا این تیم 10 نفره به کار ادامه داد و در دقایق پایانی هم تسلیم شد. اتلتیکو با این شکست شانس صعود به رده دوم جدول را از دست داد و با 23 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

در یکی دیگر از دیدارها تیم والنسیا نیز مقابل بیلبائو به تساوی بدون گل رضایت داد تا با 24 امتیاز پس از رئال مادرید و بارسلونا در رده سوم جدول لالیگا قرار گیرد.

همچنین سویا در خانه با نتیجه یک بر یک مقابل لوانته متوقف شد.

ویتولو در دقیقه 31 اولین گل بازی را برای میزبان به ثمر رساند و ویکتور کاسادسوس در دقیقه 80 گل تساوی را برای لوانته به نام خود ثبت کرد.

سویا با این تساوی 23 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و لوانته با 9 امتیاز به رده هجدهم صعود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها