روایت مشاور رییس جمهور سابق از علایق فوتبالی او؛

پرده‌برداری از دیدار مخفیانه فرهاد مجیدی با احمدی‌نژاد و مشایی

جام جم ورزشی: مرتضی پاشایی خواننده محبوب کشور به دلیل بیماری هم اکنون در بیمارستان بستری است.
کد خبر: ۷۳۶۳۳۱
آرزوی سلامتی فوتبالیست ها برای خواننده محبوب+عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، بسیاری از فوتبالیست ها و مربیان ایرانی نگران حال این خواننده هستند چرا که پاشایی طرفداران زیادی در میان قشر ورزشی دارد و حتی با تعدادی از آنها صمیمی است. از دو روز پیش تاکنون فوتبالیست های سرشناس متعددی در شبکه های اجتماعی خود نسبت به بیماری این خواننده واکنش نشان داده اند.

در همین راستا فرهاد مجیدی کاپیتان سابق آبی ها با انتشار عکسی از این خواننده مطرح که مدتی است در بستر بیماری به سر می برد، برای او نوشت: پاشو مرد ...

علی کریمی نیز با انتشار عکسی از مرتضی پاشایی، به جمع حامیان او برای مبارزه با بیماری اش پیوست. وی در این رابطه در اینستاگرامش نوشت:« پاشو پسرجون، همه برای سلامتیت دعا می کنیم.»

مهدی رحمتی، علی انصاریان، حسین ماهینی و .... نیز برای سلامتی پاشایی در صفحات اینستاگرام و فیسبوک خود دعا کرده اند.

علی دایی آقای گل جهان نیز نگران حال این هنرمند است. صفحه ی منتسب به علی دایی در فیسبوک برای بهبود حال مرتضی پاشایی خواننده ی پاپ آرزوی شفای عاجل کرد. در صفحه فیسبوک علی دایی چنین نوشته شده: «یک خواهشی از همه مردم داریم برای سلامتی مرتضی پاشایی عزیز دعا کنید. مرتضی پاشایی خواننده جوان و دوشت داشتنی پاپ به بخش ای سی یو بیمارستان بهمن انتقال یافت. مرتضی که تا روز قبلش حال نسبتا مساعدی داشت اما امروز به یکباره و با تشخیص پزشکان از اتاقش به ای سی یو انتقال یافت و تحت مراقبتهای شدید پزشکی قرار گرفت. حال مرتضی زیاد خوب نیست خدا هوای مرتضی و همه بیماران رو داشته باش»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها