ابزارهای ویژه‌ای برای شرایط مخاطره آمیز

تلفن همراهی که جان شما را نجات می‌دهد

چراغ‌های هوشمند بلای جان سارقان منازل

پیشگیری از سرقت با لامپ حبابی!!

این لامپ های پیشگیری از سرقت با نام BeON سه ویژگی اصلی دارند: برقراری امنیت مالی، برقراری امنیت جانی و وظیفه اصلی یعنی روشنایی.
کد خبر: ۷۳۵۵۹۷
پیشگیری از سرقت با لامپ حبابی!!

جام جم کلیک: امنیت منازل و دفاتر کار از مسائلی بوده است که همیشه خانواده ها و ساکنین با آن دست و پنجه نرم میکرده‌اند. منطق سیستم های ضدسرقت، دوربین های مدار بسته، سنسور های حرکتی، آلارم ها و ... همه و همه این است که هنگامی که سرقت روی داد و دزد محترم به منزل شما وارد شده است و یا حتی وقتی که محل را ترک کرد این سیستم ها تازه شروع به ایجاد سر و صدا می‌کنند و پلیس و صاحب منزل را در جریان امر می‌گذارند.

به تازگی گروهی از جوانان خوش فکر موفق به تولید لامپ حبابی پیشگیری کننده از سرقت شده اند. با جام جم کلیک همراه شوید تا با این تکنولوژی روز آشنا شوید:

این لامپ های پیشگیری از سرقت با نام BeON Burglar Deterrent سه ویژگی اصلی دارند: برقراری امنیت مالی، برقراری امنیت جانی و وظیفه اصلی یعنی روشنایی.

این لامپ‌ها برای عملکرد مناسب نیاز به اتصال به تجهیزات گران قیمت سیستم مدیریت هوشمند BMS ندارند. بلکه تنها برای استفاده همه جانبه از امکانات آن به نرم‌افزار آن روی گوشی‌های هوشمند نیاز است، و اتصال لامپ ها به یکدیگر از طریق Bluetooth انجام می‌شود.

این چراغ‌ها براساس الگوی روشن و خاموش کردن یاد می‌گیرند که شما در روزهای هفته و هنگام صبح و شب چه موقع آنها را خاموش و روشن می‌کنید. بنابراین هنگامی که شما در سفر هستید و یا بیرون از منزل، با فعال کردن گزینه Mode Away این چراغ ها با همان الگوی همیشگی شروع به روشن و خاموش شدن می‌کنند و سارقین عزیز را از ورود به منزل شما منصرف خواهند کرد.

یکی ازمزیت های این اختراع امکان اتصال آن به دیگر تجهیزات الکتریکی منزل است. به عنوان مثال هنگامی که سارق محترم زنگ خانه شما را می‌زند تا از حضور شما مطلع شود این چراغ‌ها به ترتیب شروع به روشن شدن می‌کنند، و یا حتی می‌توانید آن را به سیستم صوتی متصل کنید تا صدای واق واق سگ و یا مسلح کردن! اسلحه را پخش کند.

در مواقع اضطراری هنگامی که آشکارساز دود Smoke Detector در منزل شما عمل می‌کند و نشان از وقوع آتش سوزی دارد، این چراغ ها مسیر خروج اضطراری را به شما نشان خواهند داد.

شب هنگام است و وقت استراحت، با زدن کلید، این چراغ به آهستگی شروع به خاموش شدن می‌کند تا شما بتوانید تخت خواب خود را پیدا کنید.

این لامپ‌ها در هنگام قطع برق نیز وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند. چرا که به باطری شارژ شونده مجهزاند.

این ابداع جالب مصداق عملی این جمله است: پیشگیری بهتر از درمان است. زیرا فکر سرقت را از ذهن دزدان خارج می‌سازد.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
محمد
Netherlands
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
۰
۰
ممنون از مطلبتون ولی پارس سگ نه!!! واق واق سگ. پارس نژاد ماست.
ضد سرقت
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
۰
۰
سارقین حرفه ای به كرات زنگ یا سنگ به شیشه میزنن یا كاغذ لای درمیذارن ببینن كسی خونه هست؟ پس روشن و خاموش شدن لامپ كمكی نمیكنه.
پیشگیری از سرقت یعنی حتی اگر سارقین مطمئن باشن كسی خونه نیست نتونن وارد بشن، برای مثال سیستمهای ضد سرقت مرد نگهبان ساخت آمریكا، بر اساس روشهای سارقین طراحی میشن كه ورودشونو به داخل غیر ممكن كنن، پس اگر سارق نتونه واردشه، مشكلاتی مثل سرقت اموال و اسناد پر ارزش و غیر قابل برگشت، سرقت و سوء استفاده از فیلم و عكسهای خانوادگی، خسارات جانی، مالی و حیثیتی نیز وجود نخواهند داشت.
كامران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
۰
۰
واق واق درست است
smk
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
۰
۱
سلام علیكم
لطفا برای تهیه این لامپ به كجا مراجعه شود و قیمت آن را بفرمایید.
ممنون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها