مرد جنایتکار در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت

قتل پسر جوان به بهانه یافتن گنج

زن جوان، برای انتقام از همسایه نقشه قتل پسر سه ساله او را اجرا کرد. او پس از قتل، جسد را داخل زباله‌ها انداخت و با صحنه‌سازی سعی داشت مسیر تحقیقات را منحرف کند.
کد خبر: ۷۳۳۸۲۹
عرشیا کوچولو قربانی انتقام زن همسایه شد

به گزارش جام‌جم، عقربه‌های ساعت 2 بعد از ظهر یکی از روزهای آبان ماه امسال را نشان می‌داد که زن جوان برای سر زدن به عرشیا به کوچه آمد.

عرشیا مثل سایر بچه‌های همسایه، گاهی برای بازی به کوچه می‌آمد و بعد از مدتی با صدای مادر به خانه برمی‌گشت اما این بار از عرشیا خبری نبود و مادر و همسایه‌ها به کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف رفتند، اما هیچ ردی از پسر بچه سه ساله به‌دست نیامد. تماس با اقوام و آشنایان نیز بی‌فایده بود، کسی از عرشیا خبر نداشت و تنها راه چاره اعلام این موضوع به پلیس بود.

کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان لرستان از این ماجرا با خبر شدند و تحقیقات را آغاز کردند. در نخستین گام با این احتمال که پسربچه هنگام بازی دچار حادثه‌ای شده و او را به بیمارستان انتقال داده‌اند، به استعلام از بیمارستان‌ها پرداختند اما بررسی‌ها در این زمینه به نتیجه‌ای نرسید.

در ادامه این احتمال مطرح شد که عرشیا قربانی کودک‌ربایی شده است، اما پس از گذشت یک روز آدم‌ربایی برای مطرح کردن درخواستش با خانواده او تماس نگرفت.

در پایان فرضیه قتل از سوی کارآگاهان طرح شد، به همین دلیل آنها تحقیقات را روی افرادی که با خانواده عرشیا مشکل داشتند، متمرکز کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد که زن همسایه به نام زیور مدت‌هاست که با مادر عرشیا اختلاف دارد و همسایه‌ها شاهد دعوای آنها بوده‌اند. از طرفی مشخص شد در زمانی که خانواده عرشیا به‌دنبال پسر سه ساله می‌گشتند زیور در خانه نبوده است.

به همین دلیل زیور به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد و تحقیقات از او ادامه یافت. زن جوان ابتدا منکر جنایت بود و گفت: «در زمانی که عرشیا ناپدید شد من بیرون از خانه بودم. پس از رفتن به خانه برادرم و خرید به خانه بازگشتم. موسسه کرایه خودرو که از آنجا درخواست ماشین کردم می‌تواند ادعای مرا تائید کند. همسایه‌ها نیز شاهد بازگشت من و بسته‌های خرید بودند.»

کارآگاهان سپس به بررسی ادعای زیور پرداخته و متوجه شدند او راست گفته اما زمانی از خانه خارج شده که عرشیا ناپدید شده بود و او برای جنایت وقت کافی داشته است.

در حالی که زن جوان همچنان ادعاهای خود را تکرار می‌کرد، پس از روبه‌رو شدن با مدارک پلیسی به قتل اعتراف کرد و گفت: «با مادر عرشیا اختلاف داشتم، سر هر موضوعی با هم دعوایمان می‌شد و من نمی‌توانستم از خودم دفاع کنم. به همین دلیل کینه آنها را به دل گرفتم، روز حادثه وقتی عرشیا را تنها در کوچه دیدم تصمیم گرفتم که انتقام خودم را بگیرم.»

او ادامه داد: «عرشیا مرا می‌شناخت، مدت‌ها بود که در همسایگی آنها زندگی می‌کردیم. عرشیا را به خانه آوردم و سر او را در تشت پر از آبی کردم. بعد از آن‌که پسر سه ساله خفه شد جسدش را داخل کیسه‌ای گذاشتم و به آژانس زنگ زدم. به بهانه رفتن به خانه برادرم سوار خودرو شدم و در نزدیکی سطل زباله‌ای از راننده خواستم توقف کند. طوری وانمود کردم که داخل کیسه زباله است و جسد را داخل زباله‌ها انداختم و به خانه برادرم رفتم.»

سرهنگ قدرت‌الله دالوند، رئیس پلیس آگاهی استان لرستان با اعلام این خبر به جام‌جم گفت: به‌دنبال اعتراف زن جوان به جنایت، با راهنمایی‌های او جسد پسر بچه پیدا شد. متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۰
۰
خدا لعنتش كن این زن شیطان صفت روی كه روی شیطان روهم سفید كرد
قربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۰
۰
فقط قصاص .حكم فوری .بخشش ممنوع . عبرت سایرین .
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۰
۰
این زن روی داعش را سفید كرده است ...
لیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۰
۰
اخه بچه بیگناهه.چجور زنی بوده این قاتل.خدا به مامان عرشیا صبر بده.خیلی ناراحت كنندست
دانشجوی ایرانی
Netherlands
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
۰
۰
متاسفانه در جامعه ایران برخی از مردم عقده ای , حسود , كینه ای شدند نمی دانم چرا ؟
مردم ما خیلی راحت غیبت می كنند , خیلی راحت تهمت میزند , خیلی راحت هم دروغ می گویند
این یك حقیقت است و نمی توان آن را نادیده گرفت ، مشكل این قاتل نیست بلكه مشكل یك قشر عظیمی از جامعه است كه اگر فرصت پیدا كنند آنها هم دست به جنایات خواهند زد
سارا
United States
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
۰
۰
اخه چرا باید مادر عرشیا پسر 3 ساله رو تنها بفرسته تو كوچه ؟؟ بنظر من تو قتل این پسر مادرشم كم تقصیركارنیست
نباید بچه اون سنی روتنها میزاشت

نیازمندی ها